körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Glamour-napok [2018 tavasz] - Rossmann, második kör

2018. április 13. - **Valcsa**

rossmann_glamour_napok_2018_tavasz_2.jpg

A második körös Rossmann-beszerzésemben már kevésbé izgalmas dolgok szerepelnek, viszont mind olyan, ami fogyócikk nálam. :) 
A két Lacalut aktív fogkrém egyébként nem az enyém: páromnak lesz, és tesóméknak. 999 Ft-ba kerülnek eredeti áron, de a Lacalut kuponnal 20%-kal olcsóbb, 799 Ft volt darabja.
Vettem egy 2db-os kiszerelésű Colgate MaxWhite fogkefét is magamnak + páromnak. A Colgate fogkefékre volt 50%-os kupon, így 1099 Ft helyett 550 Ft-ba kerültek.
Eddig az Oriflame HairX Pure Balance szárazsamponja volt a kedvencem, de azt sajnos már nem lehet kapni náluk, amit helyette behoztak a kínálatba, az pedig szinte semmit nem csinál a hajammal... :/ Így most ismét keresem A Nagybetűs Szárazsampont... Nem tudom, ez a Syoss Anti Grease szárazsampon mennyire fog beválni, de reménykedem... A Syoss termékekre 30% kedvezmény járt a kuponnal, így ezt most 1299 Ft helyett 909 Ft-ért sikerült elhoznom.
Akciósan szereztem be anno egy Nivea micellás vizet érzékeny bőrre, és annyira bevált, hogy már az előző Glamour-napokon, és most is beújítottam egyet. :) 1599 Ft-os teljes ára helyett most 959 Ft-ért vásároltam meg, ezt a nagy 400 ml-s kiszerelést (a Nivea női arcápolási termékekre 40%-os kupon volt).
Vettem némi "havi utánpótlást" is, az Always Sensitive termékek kuponnal 25%-kal voltak olcsóbbak, ami nem túl nagy kedvezmény, de ha már van, akkor éltem a lehetőséggel, és vettem egy 20 db-os Always Ultra Sensitive "normal" betétet, és egy 8-as kiszerelésű "super"-t is (ami nálam pl. éjszakákra használatos). A 20db-os 749 Ft helyett 562 Ft-ba, a 8db-os pedig 399 Ft helyett 299 Ft-ba került.
Természetesen a tegnapin felbuzdulva ezúttal sem bírtam ki, hogy ne vegyek még - rögtön 2db-ot - a Maybelline Color Tattoo szemhéjfestékekből. :) Van már ilyen árnyalatom, de utánpótlásként (míg még kapható...) vettem egy 35-ös "On and on Bronze" árnyalatot és egy (számomra új) 65-ös "Pink Gold"-ot. 

maybelline_color_tattoo_on_and_on_bronze_pink_gold.jpg

maybelline_color_tattoo_on_and_on_bronze_pink_gold_1.jpg

Gyönyörűséges színekben kaphatóak, iszonyúan tartósak, szuperül pigmentáltak, nekem nagy-nagy kedvenceim. :) A 40%-os Maybelline kuponnal + a 25%-os általános dekorkozmetikai kuponnal 2299 Ft helyett 805 Ft-os darabáron jutottam hozzájuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr5913836450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása