körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Januári Rossmann [2018]

2018. január 29. - **Valcsa**

20180104_180123.jpg

Év elején beszereztem minden olyat, ami már fogyócikk volt nálam (vagy itthon a családban), szóval most nem is tervezek egy jó darabig Rossmannozni, ez a mostani zsákmány szerintem bőven kitart. :)
Egyik barátnőm ajánlotta jó szívvel a Garnier Fructis termékcsaládját, mondván: ő is ezt használja, és neki nagyon bevált. Én egy ideje küzdök a fejbőröm hámlásával, ami már kb. elviselhetetlen mértéket öltött... :/ Kipróbálásként vettem meg a márka "Oil Repair Intense" samponját, ami shea vajat és 3 féle olajat tartalmaz (jojoba, makadámdió és mandula). Gondoltam, ez pont jó lesz a hámlásra, nem hagyja majd kiszáradni a fejbőrömet - mert gyaníthatóan az a baja, a hideg, szeles időt nehezen viseli. :/ Végül is, nem rossz (hatásilag sem, az illata pedig nagyon jó), de alulmúlta az elvárásaimat... :( Ez a sampon egyébként 799 Ft-ba került. 
Venni szerettem volna hozzá mindenképpen hajpakolást is, hátha úgy hatásosabb, viszont elbambáztam: csak azt figyeltem, hogy Oil Repair. Azt nem, hogy az egyik Intense, a másik meg zöld feliratos, és totál más illatú/összetevőjű... Úgyhogy mindegy, már így jártam (de másnap visszamentem egy Intense-pakolásért :) ). A hajpakolás 1349 Ft volt.
Vettem még magamnak Alouette márkájú shea vajas nedves toalettpapírt. A kis kiszerelésű 10 db kendőt tartalmaz, és 199 Ft-ba került. Abszolút ideális utazáshoz is, akár válltáskába. :) A nagy csomagos 50 db-os, ez 599 Ft volt, és itthoni használatra vettem. Ezt a márkát még nem próbáltam, de remélhetőleg beválik. :)
A Discreet vízililiom illatú tisztasági betét (ami nem mellesleg 100 db-os, szóval szintén jó sokáig kitart majd) 999 Ft volt, az Always Ultra Sensitive egészségügyi betét (ez 40 db-os kiszerelésű) 1399 Ft-ba került.
Izzadásgátló deó utánpótlás is szükséges volt már: a legújabb kedvenc termékcsaládomból választottam most is, a Dove Go Fresh körtés golyós dezodort, ez 849 Ft volt. Ebben az illatban még nem volt nekem, szóval majd most... :)
Legtöbbször sikeresen elcsábít a bizsu-állvány is: nem valami olcsók a Rossmannban kapható Rossetti-s ékszerek, de egy-egy fülbevalót (ha találok olyat, ami nagyon megtetszik) szoktam venni. Erre annyira azért nem sajnálom a pénzt kiadni, mert a fülbevalóim zöme több év után is simán hordható állapotban vannak, nehezen használódnak el (mivel pl. nem érintkezik akkora felületen a bőrrel, mint a nyakláncok, vagy a karkötők). Most is találtam, ezt a gyöngyös gyönyörűséget. ^^ 999 Ft-ba került.

20180104_180141.jpg

Vettem még néhány dolgot itthonra (anyumékkal közös használatra). 
Persil Color Gel folyékony mosószer (40 mosás) -> 2499 Ft
Head&Shoulders Ocean Energy sampon (400 ml) -> 1299 Ft
Domol légfrissítő -> 399 Ft
Nivea krém (30 ml) -> 399 Ft
Coccolino öblítő koncentrátum -> 1069 Ft
Isana folyékony szappan (2 db) -> 2x 299 Ft

A nagy bevásárlásnak az oka részben az volt, hogy még hiányzott néhány matricám, hogy kigyűljön a pont egy újabb "Városi Legenda" ágyneműhuzat garnitúrához. :) Úgyhogy akkor meg már mindegy volt, ha itt vettem meg azokat a termékeket, amiket amúgy is beszereznénk itthonra. És így végül sikerült megvennem az ágyneműhuzatot is. Egy pamutszatén anyagú, nagypárna+kispárna+paplan huzat szett 2599 Ft-ba került, 15 pont beváltása ellenében. Korábban már egy kéket beváltottam (majd erről is lesz bejegyzés), most egy sárgára esett a választásom:

20180104_180239.jpg

20180104_180257.jpg

Első blikkre egészen jó anyaga van, remélem, tartós is lesz. :) Egyébként most is kéket szerettem volna, vagy a lilás/rózsaszínes árnyalatot, de már csak fehér volt és sárga... :/ Akkor meg már inkább a sárga. (Megjegyzem a rózsaszínből egyetlen darabot sem láttam kitéve már akkor sem, mikor a kéket váltottam be... Esetleg még nagyon az elején volt egy pár darab belőle, és annyi. :/ Mondjuk várható volt, a Rossmann-ban is zömében azért nők szoktak nagybevásárolni, a rózsaszín meg egy eléggé közkedvelt szín a körükben, nem tudom, ebből miért nem gyártottak le többet... Szerintem pl. egy csomó fehér megmaradt, az a szín itt is kb. érintetlen volt... :/)

20180105_192929.jpg

Másnap volt még egy "beszabadulásom". :)) Egyrészt a hajpakolás miatt, hogy ugyanolyan samponnal együtt tudjam használni, így megvettem az Oil Repair Intense hajpakolást is, szintén 1349 Ft-ért. (Majd ha elfogy, mindenképpen jövök egy részletesebb termékteszttel is róla. :) ) Másrészt, már előző nap nézegettem ezt a Castorland 1500 db-os puzzle-t, kiárusításon volt 1999 Ft-ért, de akkor úgy voltam vele, hogy lesz bőven fizetnivalóm, nem kell ez nekem (de azért jócskán fájt érte a szívem, hogy ott kell hagynom...). Rólam tudnivaló dolog, hogy imádom a puzzle-öket, és nehezen is tudok nekik ellenállni. :) Ezúttal az év vége úgy telt el, hogy egyetlen puzzle sem került elő (pedig van is jó néhány nekem, és eddig minden évben beiktattam az ünnepekre egy kis puzzle-özést is), most viszont ezt muszáj volt megvennem és kiraknom. :) Ilyen szépséges lett:

20180118_221410.jpg

Vásároltam még egy szemöldökceruzát is. Ebből nem lehet eleget venni. :) Még nem próbáltam ezt a fajtát, de remélhetőleg jó lesz: Essence Superlast 24h vízálló szemöldök ceruza, beépített ecsettel. A "30 dark brown" (sötétbarna) árnyalatot választottam, 749 Ft-ba került. Közelebbről így néz ki: 

20180105_192948.jpg

20180105_193032.jpg

20180105_193155.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr8613614563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása