körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Avon rendelés, 2018. február

2018. március 22. - **Valcsa**

Visszamenőleg jövök néhány Avon-bejegyzéssel. :)
Mostanában valamiért az Oriflame nagyon elhúzott nálam, elkezdtem a termékeikkel jobban megismerkedni, csomó félét próbáltam az elmúlt 1 évben, teljesen belelkesültem. Miközben az Avonból is ugyanúgy rendelgetek, csak valamiért mindig csak az Oriflame-ről volt bejegyzés. Na most ezen szeretnék változtatni. :) Már csak azért is, mert az Avon már nagyon régóta jelen van az életemben, szerintem megszámolni sem tudnám, az elmúlt kb. 12 év alatt hány tanácsadónőtől rendeltem. 
Most jöjjenek a közelmúlt Avon rendelései, időben visszafelé haladva... :)

20180228_182305.jpg

Ez a csomag február végén érkezett hozzám (a februári katalógusból rendeltem). Tartalmazott egy EVE Confidence szettet (tanakodtam, hogy ezt az arany színűt, vagy a lilát rendeljem, de végül ennek mégiscsak jobban tetszett az illata ^^). Az ajánlat úgy szólt, hogy testápolót és miniparfümöt küldenek ajándékba, ha megrendeljük a parfümöt. Én pedig éltem a lehetőséggel. :) Ez így 3999 Ft-ba került. Egyelőre parkolópályán vannak nálam ezek a termékek, mert még sok az olyan, amit jóval korábban rendeltem, de még nem használtam el. Úgyhogy előbb azokat... :) Mindenesetre azt már így első teszt alapján is elmondhatom, hogy abszolút luxus érzetű, elegáns csomagolású, tartós illatról van szó, biztosan örömmel fogom majd elhasználni. :) (Nem egyedüli újdonság ez az illat, az EVE termékcsalád "EVE Duet" tagjáért sajnos nem tudok lelkesedni - pedig iszonyú nagy hype övezi... -, borzasztó drágának tartom... :/ Oké, hogy 2 illatot kapunk ezen az áron, de összesen is csak 50ml... És 5000 Ft gyakorlatilag 1 parfümre nekem borsos.... Biztos jó, hogy így lehet vegyíteni a két illatot, stb, de engem annyira nem vonz a dolog, hogy ennyit kiadjak érte... 4000 Ft nagyon maximum, amennyit még hajlandó vagyok rá áldozni, de akkor is leginkább csak olyanra, amiről biztosan tudom, hogy imádni fogom - vagy épp már próbáltam, és tényleg imádom - az illatát.)

20180228_182325.jpg

Rendeltem még két Mark tégelyes szemhéjpúdert is, darabját 799 Ft-ért. Infinite Teal (világoskék) és Lasting Lilac (világoslila) árnyalatokban rendeltem, katalógusban ez a két árnyalat tetszett nagyon (no meg a Forever Bronze árnyalatot már korábban megszereztem). Elsőre engem nagyon emlékeztetett a Maybelline Color Tattoo tégelyes szemhéjfestékeire. Viszont nagyon nem olyanok. Szép fényesek, ezzel nincs is baj, viszont kevésbé csillámosak és krémesek, tényleg inkább púderszerű állaguk és finisük van, némi szaténfénnyel. A színük katalógusban és a csomagoláson keresztül is nagyon tetszett, felvíve viszont már sokkal diszkrétebb. Így sem csúnya, csak kicsit látványosabb hatást vártam. Jó sokáig ki fognak tartani ezek a kicsi tégelyek is, de nem valószínű, hogy fogok még belőlük betárazni. (Tartósságukról egyelőre nem tudok írni.)

20180228_181609.jpg

(A jobb oldali fotó vakuval, a bal oldali benti lámpafénynél készült.)

Nővéremen keresztül is rendeltem még pár dolgot, az ő tanácsadónőjétől. :) Ez mind olyan termék, amit kicsit később fogok majd elkezdeni használni, majd ha már igazán kitavaszodik, jönnek a melegebb idők, mert mindkét illat nagyon tavaszi/nyári, ezek inkább majd akkor lesznek jók. :)

20180220_182442.jpg

Először is: az új Avon Naturals körte és bazsarózsa termékcsaládból rendeltem meg egy szettet, 1499 Ft-ért. A szett tartalmazott egy testpermetet, egy tusfürdőt és egy testápolót (ami inkább egyfajta átmenet a testápoló krém és a folyékony lotion között - túl nagy hidratáló hatást ettől sem várok, viszont nagyon könnyű, hamar beszívódik a bőrbe, szóval frissítőként és enyhe hidratálóként szuperek ezek a Naturals testápolók is). Mesés az illata, a körtés dolgokat én nagyon szeretem, úgyhogy legfőképpen ezért csaptam le rá. :) 
Rendeltem még 349 Ft-ért egy Avon Senses Mood Therapy "Happiness" krémtusfürdőt is, aminek gránátalma és frézia illata van, nagyon fincsi. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr8613766668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása