körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2018 - 03. katalógus

2018. február 28. - **Valcsa**

20180226_094156.jpg

Hétfőn kézhez kaptam a legutóbbi Ori-rendelésemet is. :) Ebben a csomagban egyedül a Live in Colour EDP az enyém. Mint ahogy az általában lenni szokott, illatosított oldalon tetszett meg ennek is az illata, ráadásul ilyen retró pumpás parfümöm még sosem volt, így mindenképpen szerettem volna. :) 2999 Ft-ba került (ha jól rémlik, az új katalógusból is rendelhető, igaz, 1000 Ft-tal drágábban - de még mindig olcsóbban, mint amennyi az eredeti ára...). Nagyon tetszik az illata, eddig úgy tapasztalom, eléggé tartós is. :) Én viszont szeretem azért párszor újra fújni nap közben is, szóval elvetemült vagyok, magammal hordom a válltáskámban ezt is, a dobozában - aminek szerencsére olyan a kialakítása, hogy nem izeg-mozog benne a parfüm, szóval stabilan szállítható. :)
Rendeltem még 2 db-ot a Milk&Honey kéz- és testápoló krémből. Darabja szuper áron, 699 Ft-ért volt rendelhető. Ezek is el lesznek majd ajándékozva - nekem már van egy itthon belőle, huzamosabb ideig még nem használtam, de nagyon jónak tűnik. :)
A kis dobozka pedig egy The One Extrafényes ajakrúzst rejt, "Sexy Plum" árnyalatban, ezt már el is ajándékoztam. :) S.O.S.-ben kellett, így most 2199 Ft-ért vettem meg (az új katalógusban akciósan 1300 Ft körül lehet most hozzájutni). Egy kolléganőm kapta, ő is nagyon imádja ezeket a rúzsokat - ahogyan én is. :)) Gyönyörű, csillogós, szó szerint szikrázó fényük van (a fotók nem is igazán tudják ezt a finist visszaadni...), egyszerre szolid (mivel nem túl intenzívek a színei) és mutatós. 

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr8713706522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása