körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 11. katalógus

2017. november 17. - **Valcsa**

20170809_082544.jpg

Ez egy olyan rendelésem volt, aminek (töredelmesen bevallom...) eddig csak kevés tagját próbáltam ki. Eddig még nem kerültek sorra, de hát ami késik.... :)
Kezdeném az Incognito for Her EDT-vel. Ezt kivételesen már használtam. :) Illatosított oldal alapján szerelmesedtem bele ebbe az illatba, és 1999 Ft-ért be is neveztem egy körre. Nyilván csodát nem kell várni tőle, mint úgy alapjáraton a "kölni" címszóval illetett illatoktól, szóval a tartóssága nem valami jó, de ha napjában többször fújkáljuk magunkat, akkor nincs vele baj (én szeretek nap közben is fújni néhányszor, szóval általában nem bánom, ha nem vlmi tömény, fejfájdító illattal fújom magam állandóan, amit kb. lemosni se lehet, annyira ragaszkodik... :D) Van férfi változata is, azt még nem illatoztam, ez mindenesetre tetszik. :) Nőies, gyümölcsös illat. Édes, de nem tömény, nem zavaró. Összhatásilag nagyon kellemes. :) Majdnem a felét el is használtam már.
A különféle szettek elég gyakran el szoktak csábítani. Így történt ez most is, a Milk&Honey Gold termékeiből összeállított csomagocskával is. 1299 Ft-ért tartalmazott egy Milk&Honey Gold hidratáló kézkrémet, egy kéz- és testápoló krémet, valamint egy bőrpuhító krémes szappant. Nagyon baráti volt ez az ár, úgyhogy egy percig sem gondolkodtam, hogy megrendeljem-e. Ezeket a tégelyes Milk&Honey testápolókat amúgy is nagyon szeretem, fantasztikus illatuk van, és állagra is abszolút nyerő. :)
Próbálom megtalálni az ideális golyós deót is, épp ezért választottam egyet az Oriflame kínálatából is, méghozzá egy Activelle 24 órás izzadásgátló golyós dezodort zöld teával. 299 Ft-ért abszolút megérte, kipróbálás gyanánt. Bár - teszem hozzá - még ezt sem próbáltam azóta sem: korábbról voltak még golyós deóim, azokat tesztelgetem még. Mint ahogy az "Elfogytak" bejegyzéseimből is kitűnik, fogyatkozik már a készlet, úgyhogy biztosan hamarosan ez is sorra kerül... :)
Illatosított oldalon nagyon megtetszett egy kézkrém illata is, méghozzá új termékként felvezetett "Bőrvédő kézkrém homoktövisolajjal". Mesés az illata. ^^ Jelenleg még folyamatban van egy kézkrémem elfogyasztása (a táskámban szoktam magammal hordani munkába, de nem minden nap kenegetem, úgyhogy nehezen fogy), de alig várom, hogy ezt elkezdjem használni. :) 349 Ft-ba került.
A "The One 5 az 1-ben WonderLash szempillaspirál" nővérem rendelése volt kivételesen. Kipróbálta az én ugyanilyen spirálomat, és annyira megtetszett neki, hogy megkért, rendeljek neki is egyet, amint újra akciós lesz. :) Így 1199 Ft-ért elcsíptem ebben a katalógusban. (Tudom, szokott picivel olcsóbb is lenni, de még így is jobb, mint a 2400 Ft-os teljes árán megvenni...) Én is szeretem, talán eddig az egyik legeslegjobb spirál, amihez szerencsém volt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr6813294853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása