körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 16. katalógus

2017. december 24. - **Valcsa**

oriflame_rendeles_2017_16-1.jpg

oriflame_rendeles_2017_16-2.jpg

Ezúttal sem sikerült visszafognom magam - bár az is igaz, hogy nem is igazán próbálkoztam... :D Ugyanis: elég rendesen le volt akciózva most a Miss Giordani EDP, 2499 Ft-ra. Az illata az illatosított katalógus-oldalon már alig érződött, annyira kidörzsölték az előttem nézegetők... :D De így is éreztem, hogy ez valami nagyon kellemes, nőies illatocska, és reméltem, hogy ha már Eau de Parfum, akkor tartós is lesz. Nyilatkozni még nem tudok róla (sem a másik szerzeményemről), mert nem próbáltam még, csak megillatoztam. :)
A másik új illatszeremet szettben szereztem: Northern Glow testápoló, habfürdő/tusfürdő és EDT, ez így együtt 2999 Ft-ba került, ami szerintem nem volt pénz érte. :) Az első benyomások róluk nagyon jók, várom, hogy használhassam. :))
Jött még haza hozzám 2x5 db illatminta is. 5 db Amber Elixir Crystal és 5 db The One Disguise, ezeknek az 1ml-s üvegcséknek darabja 49 Ft volt. Bár mindkettőnek nagyon kellemes illata van (az Amber Elixir Crystal esetén pedig kifejezetten tetszik, hogy ilyen szép, türkizes kék színe van a parfümnek), bevallom, ezeket leginkább az üvegcséik miatt rendeltem, ugyanis kitaláltam, hogy a kifogyott illatmintás üvegeket ki lehet mosni, illatmentesíteni, és tökéletesen felhasználhatóak más illatok, pl. drogériás, vagy más helyekről szerzett parfümök mintáinak tárolására - az üvegeiket ugyanis kénytelen vagyok üres állapotukban most már kidobálni, mivel nincs helyem, ahol tároljam az üres parfümös üvegeimet... :( Elég sok összegyűlt már így is, de kénytelen-kelletlen kidobáltam már nagy részüket, olyan szinten nem férek már tőlük... :( Így viszont - mivel zöme már nem is kapható - illatmintaként még meg tudok egy keveset őrizni belőlük: legtöbbjük amúgy sem volt még üres, néhány fújásnyit direkt ilyen nosztalgiázás végett benne hagytam.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr1613522631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása