körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Avon rendelés, 2017. november

2018. március 22. - **Valcsa**

20171202_142520.jpg

Decemberben kivételesen nem rendeltem semmit az Avonból, november viszont.... Nem is keveset... :D
Az Avon Attraction for Her illatát már nézegettem jó ideje, hogy klassz lenne tenni vele egy próbát. Sejtettem, hogy tartós is, mivel egyrészt mindig marha drága szokott a katalógusban is lenni (és úgy tapasztaltam, hogy a tényleg tartós illatok mindig drágák...), másrészt ez is az Avon prémium illatai közé tartozik, így - gondoltam - nagy csalódás nem érhet... Hát nem is ért. :) Nagyon finom, nőcis illata van, a szettben pedig (3799 Ft-os nagyonakciós áron) jött még a parfümmel egy miniparfüm és egy testápoló is.

20171202_142135.jpg

Egyelőre elraktam őket, viszont később szuper lesz majd ezt így egyben használni. :) A napot mindig parfümmel kezdem, a kicsi miniparfüm-kiszerelést pedig bárhová magammal tudom vinni, ha nap közben fel szeretném frissíteni az illatot. A nap végét, zuhanyzás után pedig mindig testápolóval zárom (a lábamat muszáj vagyok, de van, mikor a karomat is be szoktam, főként a könyököm miatt, ami a talpamhoz hasonlóan borzasztóan ki tud száradni...) Mindenesetre: igazán jó fogás volt, ennyiért... :)

20171202_142232.jpg

Az illatoknál maradva: rendeltem még egy Viva La Vita 30ml-s parfümöt és testápolót szettben, 1899 Ft-ért. Nagyon kellemes, nőies, púderes illata van, viszont őszintén már nem tudom, miért is kellett nekem annyira - így első blikkre úgy vagyok vele, hogy elhasználom, de nem fogom újravásárolni, mert annyira azért nem jó... :/ Pontosabban: jó, csak nem kimondottan az én illatom...
Most 599 Ft-ba kerültek a szórófejes miniparfümök, én pedig be is szereztem egy Avon Femme Exclusive illatot - eddig ilyenem még nem volt, és bár nagyon szeretem a Femme illatait (a rózsaszín sima Femme-et és az aranyszínű Femme Icont próbáltam már eddig, és mindkettő kedvenc lett), viszont nem mertem egyből 50ml-s parfümöt rendelni belőle, így egyelőre ezzel a kis kiszereléssel barátkozom, aztán majd meglátjuk... :)
Felkészülve a téli/karácsonyi időszakra rendeltem még két abszolút karácsonyi feeling-ű tusi-terméket. :) Az Avon Senses Winter Treasure tusfürdője kimondottan a téli időszakra lett piacra dobva. A fél literes kiszerelést választottam, ez 599 Ft-ba került, és még csak nemrég fogyott el, szóval hamarosan írok majd róla bővebben is egy "elfogytak" bejegyzésben. :)
Az Avon habfürdőit is nagyon szeretem, ezúttal egy vanília és füge habfürdőt szemeltem ki, literes kiszerelésben, 899 Ft-ért. Mennyei illata van, jelenleg ez van használatban. :)) De mivel nagyon sok habfürdő van benne, én meg tusoláshoz használom, így biztosan ez is sokáig ki fog tartani. :D Idővel majd beszámolok erről is... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr9613767256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása