körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Körömdekor #06

2018. február 28. - **Valcsa**

Kész szerencse, hogy ez amúgy egy körmös blognak indult... :D Ahhoz képest baromi rég jelentkeztem már körömdíszítős bejegyzéssel, úgyhogy ideje. :)
Ezt tegnap este készítettem el, valami nagyon egyszerűt, de mutatósat szerettem volna. Szóval most ilyen a körmöm:

20180228_191847.jpg

Amennyire nem szerettem, mostanában annyira imádom ezeket a menta-árnyalatokat. Be is szereztem néhány üvegcsével belőlük, ezúttal egy Miss Sporty-sra esett a választásom. :) Krémes-fényes finisű - persze erre jócskán dob még a fedőlakk, de anélkül is szépséges. :)
Ez a manikűr tényleg gyorsan elkészül, és nincs is hozzá másra szükség, mint egy színtelen alaplakkra, egy színes lakkra, egy csillogós díszítőre, egy fedőlakkra - és egy pontozóra. :)

20180228_205004.jpg

Lakkok, amiket az elkészítéshez használtam:

20180228_205038.jpg

  • Miss Sporty Clubbing Color 1 Minute Quick Dry körömlakk (6110) (menta)
  • Moyra gyorsan száradó tartós körömlakk (No 28) (átlátszó, apró ezüst csillámos lakk)
  • Avon True Colour 5 az 1-ben körömápoló (ezt alapként szoktam használni, a színes lakkok alá, így nem színezi el az intenzívebb színű lakk sem a körmeimet)
  • Moyra Mega Gloss fedőlakk (továbbra sincs rajta, hogy gyors-szárító hatással bír, pedig én épp ezért a tulajdonságáért imádom ennyire ^^ számomra ez egész egyszerűen egy csodaszer)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr4713706356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása