körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2018 - 01. katalógus

2018. február 26. - **Valcsa**

20180112_185702.jpg

Mivel a családban (saját és párom oldaláról is) szokás az ajándékozás, különféle alkalmakra, így - mikor szuper áron lehet egy-egy klassz terméket kifogni - hajlamos vagyok bespájzolni. :) A fenti példa is ezt mutatja. :D
Ezt a fajta Kézkrémet avokádóolajjal még nem láttam eddig a katalógusban, de - mivel én speciel nagyon szeretem az avokádó illatát, így - nyomban 3 db-ot vettem belőle. :) Darabja 399 Ft-ba került. Bárkihez is fog kerülni ez a további két krém (egyet ugyanis feltétlenül megtartok magamnak :)) ), biztosan örülni fog neki, nagyon finom az illata így élőben is... ^^
A Feet Up Comfort tápláló lábkrém szintén ajándékba lett véve, legalábbis az egyik (a másik az enyém marad, mert amit korábban magamnak rendeltem, azt végül elajándékoztam, úgyhogy ez az utánpótlás). Kellemes, természetes méhviaszt és mandulaolajat tartalmaz, az illata és a formulája is nagyon tetszik ennek a lábápolónak. :) Így a téli, hideg időkben különösképpen ajánlott a használata. 1 tubus lábkrém ára 699 Ft volt.
Ajándékba lesz a Multifunkciós szerszámkészlet is - méghozzá páromnak. :) Ő rajong az ilyen kis praktikus kütyükért, így mikor megláttam a "Téli bazár" katalógus-részen, azonnal fel is írtam. :) 599 Ft-ba került. 6 db cserélhető mini csavarhúzófejet tartalmaz, így bármilyen munkálatokhoz alkalmas, beépített ledlámpa és mérőszalag is van benne. :) Anyum jól le is tolt, hogy neki miért nem szerkáltam egyet. :D Remélhetőleg lesz még ilyen a katalógusban, mert 2-3 db-ot még biztosan fogok rendelni... :)) Nagyon praktikus.
Magamnak rendeltem még egy Discover Japán tusolózselét is, 400 ml-s kiszerelésben, 549 Ft-ért. Nem mondom, hogy megbántam, de ha ezt elhasználom, egészen biztosan nem fogom újrarendelni... :/ Az illatáért ugyanis nem vagyok oda: számomra ez amolyan "gyomlálós föld-illat", ténylegesen mintha egy mindenféle illatozó virággal teleültetett kiskertben lennék. Elismerem, biztosan van, akinek ez bejön, de nekem így első szimatra nem igazán... :/ Aztán majd meglátjuk, használat közben milyen lesz...
Rendeltem még 5db Giordani Gold Essenza parfüm-mintát is, darabját 49 Ft-ért. Kicsit már bánom, hogy a parfümöt nem rendeltem akkor meg, mert maga az illat nagyon tetszik, és 4000 Ft-ba került volna így - most pedig már felvitték 10 ezer Ft-ra az árát, ennyit már egészen biztosan nem adnék érte, bármennyire is tetszik az illat... :/

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr8613700684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása