körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2018 - 04. katalógus

2018. április 02. - **Valcsa**

20180326_101730.jpg

Nagyon régóta pályáztam már erre a parfümre (kb. egy éve volt nagyon akciósan a katalógusban, és akkor kihagytam a lehetőséget...). Most pedig viszonylag jó áron, 3999 Ft-ért lehetett ezt az Amber Elixir Crystal parfümöt megrendelni, így meg is rendeltem. :) Rögtön kettőt is, ugyanis közeledik a névnapunk anyummal, így az egyik majd neki lesz ajándékba (roppant furfangos módon a múltkor teszteltettem vele, néhány Oris illatmintát a csuklómra kencéztem, hogy melyik ízlik neki jobban, és végül erre szavazott :) Így ezzel fogom meglepni).
Irtó fincsi illata van ennek az EDP-nek, inkább az édes jegyek érvényesülnek benne. Az illatjegyek számomra semmit sem mondanak: Balti-tengeri borostyánkő és feketekömény (fogalmam sincs, ezeknek milyen az illata...), valamint barnacukor jegy is érződik benne (végre valami ismerős dolog...). Igazából mindegy is, hogy milyen jegyekből tevődik össze, a lényeg, hogy az összhatás nagyon-nagyon jó, keleties-édes-virágos, szerintem a hétköznapokban is tökéletesen viselhető, tartós luxus-illat.

20180402_150913.jpg

Az üvege is nagyon különleges, türkizes zöldes-kék, és maga a folyadék színe is ilyen. Illatmintában rendeltem néhányat anno, és az átlátszó üvegcsében eléggé látványos, sötét a parfüm színe - az a helyzet, hogy kifújva a bőrön közel sem ennyire tömény, sötét színű, úgyhogy nem kell aggódni, hogy megfogja ez a kékes szín a ruhát. Igaz, fehér ruhára nem ildomos ráfújni, viszont miután a bőr beszívta a parfümöt, utána szerintem kizárt, hogy beszínezze a ruhánkat, ha érintkezik a beparfümözött bőrünkkel. 
Nálam egyszerűen telitalálat ez a parfüm. :) Esélyes, hogy majd később újra fogom venni; bízom benne, még sokáig kapható lesz az Oriflame kínálatában.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr6113800400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása