körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 12. katalógus

2017. november 25. - **Valcsa**

20170828_093445.jpg

Az előző rendelésemhez hasonlóan ez is tartalmazott egy Bőrvédő kézkrémet homoktövisolajjal, 349 Ft-ért. Ezt már úgy rendeltem, hogy ajándékba fog menni anyukámnak, mert már mikor először megillatoztam, akkor ez ugrott be, hogy biztosan neki is tetszene. :) Úgyhogy nem volt kérdéses, hogy neki is fogok egyet rendelni. ^^ Én az enyémet még azóta sem használtam el, sőt, még mindig nem került sorra egyáltalán, de ami késik, nem múlik. :)
Az Incognito EDT is szerepelt már az előző rendelésemben, de befizettem egy újabb körre, szintén 1999 Ft-ért, annyira mennyei illata volt az előzőnek is, egyből beleszerettem. :)) Ott írtam már róla bővebben, úgyhogy most nem szaporítanám a szót fölöslegesen. 
Kipróbálás gyanánt megrendeltem az Oriflame új szempillaspirálját, ami a The One szériához tartozik, és a No Compromise nevet viseli. 1699 Ft-ba került, ami számomra már azért kicsit sok egy szempillaspirálért... Igazából nem is tudom, hogy ez miért kellett nekem annyira, hisz még van spirálom (felbontatlan is), valószínűleg csak a katalógusban beharangozott marketing-szövegnek dőltem be ilyen hatásosan, de mindegy.... :D A csomagolása mindenesetre nagyon klassz, holografikus. :) A spirált magát még nem próbáltam túl sokszor, eddig egy jó minőségű, de nagyon átlagos szempillaspirálnak tűnik, egyelőre úgy érzem, nem fogom újravenni. A The One 5 az 1-ben WonderLash spirállal összevetve simán lenyomná a WonderLash.
Ééés állítottam még össze egy arcápoló szettet is, ami áll egy Love Nature aloe verás arctisztító zseléből, egy arctonikból és egy szintén ilyen márkájú arckrémből. A termékek darabja 599 Ft-ba került. Ezeket már használtam, sőt, most is használatban vannak még mindig, azóta is. :) Nehezen fogynak, de ennek igazából az az oka, hogy nem használom minden egyes nap őket, hanem csak hetente 1-2 alkalommal csinálok egy teljes arctisztító/ápoló kúrát (Avon teafás arcradírját szoktam még használni, hetente egyszer, egyéb napokon pedig a Dove hagyományos szappanját, ami amúgy tökéletesen bevált arctisztító számomra - plusz a családnak is nagy kedvence :) ). Ilyenkor (a szintén Oriflame-es arctisztító szivacskámmal, ami majd később lesz bejegyzésben) át szoktam a zselével dörzsölni az arcomat zuhanyzás közben. Aztán tonikkal áttörlöm, végül nem túl vastagon lekenem az arckrémmel. :) Amellett, hogy mindegyiknek isteni illata van, a hatása is bámulatos. Már önmagában a zselé használata után nagyon puha, hidratált (és a szivacs hatására radírozott tapintású) lesz a bőröm. Szerintem ha elfogynak, mindenképpen újra fogom őket venni. :) Esetükben még az sem zavar, hogy az összetevők szerint mindhárom tartalmaz parabént, amiről még a szakemberek véleménye is nagyon megoszlik, hogy káros avagy sem (bebizonyítva egyik állítás sincs).

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr4813384183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása