körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 17. katalógus

2017. december 24. - **Valcsa**

20171218_105459.jpg

Az idei utolsó Oriflame-katalógus is sikeresen elcsábított. :) Igaz, ebből most magamnak rendeltem kevesebb értékben: a Lovely Garden EDT anyumnak lesz, karácsonyi ajándék részeként. :) 2499 Ft-ba került most. Tartottam tőle, hogy az ünnepek előtt már nem fog megérkezni, de a tanácsadónő-kolléganőmnek sikerült úgy időzítenie a rendelést, hogy még azelőtt megjött, hogy én eljöttem volna szabadságra. :) Ennek nagyon örültem, mert nagyon szerettem volna ezt ajándékozni: én magamnak már korábban rendeltem egyet, azt illatozta anyum, és neki is nagyon tetszett + apumnak is. :)) Úgyhogy már akkor eldöntöttem, hogy ha a fene fenét eszik is, akkor is fog egy ilyet kapni. 
A Fűszeres-citrusos kézkrém illatosított oldalon volt, és mivel nekem ez így nagyon bejött (az ünnepek táján kifejezetten szeretem ezeket a fűszeres dolgokat), így fel is írtam magamnak egyet belőle. :) 299 Ft-ért jött haza hozzám. Ééés érkezett még egy ünnepi csomagolású/kiadású The One 5 az 1ben Wonderlash szempillaspirál is, ez most akciós áron 999 Ft volt (egyébként tényleg akciós ár, mert nagyrészt 1000 Ft fölött van az ára). Az egyik kedvencem mostanság ez a spirál, egy ideje már csak ezt használom. :) Szóval nekem nagyon megérte betárazni egyet belőle most is, pláne ennyiért.
(Rendeltem volna még a Business & Beauty katalógusból egy Ida neszesszert is, 799 Ft-ért, de ebből készlethiány volt... :/ Mondjuk mindegy, megszoktam már, hogy ami ebből a katalógusból kellene, az sosincs...)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr2313522657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása