körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Glamour-napok [2018 tavasz] - Rossmann, első kör

2018. április 12. - **Valcsa**

Ó, hát helyben vagyunk.... :D
Én most tényleg baromira nem akartam Glamour-napozni. Mert tudom, hogy ilyenkor mindig elszalad a ló, és megveszek egy-egy olyan terméket is, amire nem feltétlenül lenne szükségem, csak már régóta nézegetem, és most a százalékoknak hála, kiadom rá a pénzt...
Szóval, én most csak legyintettem, hogy mit nekem Glamour-napok, én most majd jól kimaradok belőle, legalább spórolok a pénzemmel. Aha, persze... Aztán totál véletlenül hozzám került egy Kiskegyed, kuponfüzetestül... o.O (Mert hogy nem csak az - ilyenkor - ezer ft körüli Glamour magazinban szokott  kuponfüzet lenni, hanem a jóval olcsóbb, 400 ft-os Kiskegyedben is, plusz tavaly a Blikk Nőkben is találtam, nekem onnan volt, lehet, idén is volt ott is - nem tudom.) És hát most hagytam volna veszendőbe, ha már a sors is azt akarta, hogy vásároljak? :D Így hát felhasználtam néhány Rossmannos kupont (mást itt a környékünkön nem is tudnék, meg őszintén nem is igazán akarnék...).

kiskegyed_glamour_napok.jpg

Végül ezeket vásároltam most meg (egyrészt):

glamour_nap_2018_tavasz-1.jpg

Ezeknek nagy része közös családi használatra lett véve, anyum kérésére. 
Duck termékeket (ha jól tudom) eddig még nem használtunk, ilyet mindenesetre biztosan nem. És mivel a Duck termékeire 33% kedvezmény volt, így vettem egy Duck Marine wc tisztító folyadékot, 559 Ft helyett 374 Ft-ért, valamint egy Duck Fresh Discs Marine wc-öblítő korongot (1 adagoló és 6 db zselékorong van a csomagban), 479 Ft helyett 321 Ft-ért. Két öblítőt is vettem, a Coccolino öblítői 33%-kal voltak olcsóbbak: Coccolino Creations öblítő koncentrátum golgotavirág és bergamot illattal, 1159 Ft helyett 777 Ft-ért. Közel 2 literes, a csomagolás szerint 54 mosáshoz elegendő. Hazajött még velem az egyik kistesója is, a Coccolino Creations öblítő koncentrátum Tiare virág és piros gyümölcs illattal, 659 Ft helyett 441 Ft-ért.
Fogkrémek terén is történt egy kis beszerzés: a drágábbtól az olcsóbbig többféle is. :) A Colgate fogkrémekre most -30% engedmény volt. Alapból Colgate Whitening fogkrémet szoktunk itthon használni, az ára is egész baráti, és a hatásával is meg vagyunk elégedve, évek óta állandó lakó a fürdőszobai szekrényünkben (és valószínűleg másoknak is, ugyanis az utolsó dobozzal hoztam most el a boltból... o.O). Ez 399 Ft helyett került most 279 Ft-ba. Vettem egy kicsit drágább árkategóriájút is, egy Colgate Total fogkrémet, ez 749 Ft-ba került volna, kuponnal 524 Ft-ért hoztam el.
Mivel párom (úgy tűnik) már elég fiatalon paradontózis-gyanús, így vettem egy Lacalut aktív fogkrémet is, ami elvileg jó a különböző ínybetegségekre, fogínyvérzésre, stb. A 999 Ft-os eredeti ára helyett 799 Ft-ért sikerült megvennem, a Lacalut termékekre 20%-os kupon volt (ami nem olyan sok, ennyit egy átlagos akciózás alkalmával is szoktak biztosítani a termékekre - de ha már volt hozzá kuponom, miért ne váltsam be?).

glamour_nap_2018_tavasz-2.jpg
Egy képre nem fértek rá, úgyhogy több részletben hozom... :)
Egy ideje áttértem erre a Garnier Fructis Oil Repair Intense samponra. A fejbőröm hámlását/korpásodását ugyan nem gátolja jelentős mértékben (muszáj vagyok továbbra is időnként Nizoralt is használni rá), viszont mint egy átlagos sampont: szeretem, és nagyon finom az illata is. Korábban is (talán) valami kedvezménykuponnal táraztam be belőle, abból is van még 1, úgyhogy most csak kettőt vettem hozzá pluszban, ez úgyis fogyócikk... :) Most a Garnier Fructis hajápolási termékekre 30% kedvezmény volt, így a samponokat 799 Ft-os darab ár helyett 559 Ft-ért tudtam elhozni.
A Rimmel 50%-os kuponját is felhasználtam. A Rimmel Stay Matte mattító púderét nagyon megszerettem több okból is: nemcsak a bőrtónust egységesíti, de úgy vettem észre, még az izzadást is gátolja valamilyen szinten így, hogy bőr zsírosodását, kifényesedését akadályozza. Így már legalább ha picit megizzadok, nem csorog egyből a homlokomon a víz (lehet, hogy csak én magyarázom bele, és amúgy köze sincs hozzá, de szerintem azért nagyon nem mindegy ebből a szempontból sem, hogy van púder a homlokon/arcon, vagy nincs...). Izzadás hatására sem kopik csúnyán, nem csíkozódik, én nagyon elégedett vagyok vele.
Egyébként kupon nélkül is vettem volna egy újabb tégellyel, mert amit most használok (szintén tavalyi Glamour-os szerzemény), azt már magammal hordom a táskámban is, hogy délután még azért át tudjam picit ütögetni vele a bőröm, szóval kell egy, amit fixen itthon tartok. :) Na ez pl. az a termék, ami még az eredeti 1799 Ft-os árát is nagyon megérné, kuponnal viszont még jobban: lejött belőle az 50%, és még a 25% (általános) dekorkozmetikai kupon is, így 450 Ft-ra jött ki a végösszege, ennyiért ajándék. o.O Szintén a Rimmel állványról választottam egy Rimmel Professional Eyebrow Pencilt (azaz egy szemöldökceruzát) 00 Dark Brown árnyalatban. Ezt neten láttam több (számomra megbízható) helyen, hogy dicsérték... Hát nem tudom. Ma kipróbáltam, de nem vagyok annyira elájulva tőle, nekem picit nehéz vele dolgozni, a többi átlagos szemöldökcerkához hasonlóan, csöppet kemény a ceruzában lévő festékanyag... Az viszont pozitívum, hogy akármennyire izzad az ember, a festék nem mozdul el a helyéről, plusz sokkal több ideig használható, mint pl. egy kicsavarható ceruza, az villámgyorsan elfogy, akármilyen jó is... :/ Egy sörtés kis kefe is található a kupakján, amivel át lehet fésülni a szemöldököt, sminkelés előtt; ez nekem használhatatlan, a szemöldökömet mindig méretre szoktam vágni, így túlzottan nem kell igazgatni, de akinek hosszabb szemöldökszálai vannak, mindenképpen praktikus segítség lehet számára. Eredeti ára 1099 Ft lett volna, kedvezménnyel 274 Ft, szintén nevetségesen olcsó volt így (de már féláron is nagyon megérte volna). :)

rimmel_eyebrow_pencil.jpg

A Maybelline-től is 2 terméket választottam, ezekre 40% kedvezmény járt. Lassan hagyományt teremtek belőle, hogy Glamour napok alkalmával mindig veszek egy tégelyes Maybelline Color Tattoo 24hr szemhéjfestéket - ezúttal a 87-es Mauve Crush árnyalatot választottam, ami egy picit lilás fényű, világoskék sminkcucc (csöppet a kagylóhéj belseje jut róla eszembe, a színjátszósága miatt :) ).
Készítettem néhány swatchot róla, vaku nélkül és vakuval is (így fotón annyira nem látszik a lilás fény):

maybelline_color_tattoo_87_mauve_crush.jpg

maybelline_color_tattoo_87_mauve_crush_1.jpg

Imádom ezeket, a legelső "On & On Bronze" árnyalatot egy nyereményjátékban nyertem, aztán tavaly megvettem az ezüst "Eternal Silver" árnyalatot, most pedig ezt. Viszont akármennyire szuper termék, teljes áron hótziher, hogy nem venném meg: 2299 Ft-be kerülne, ebből viszont most lejött a 40+25%, így 805 Ft-ra sikerült lefaragni az árát.
Úgy mentem most Rossmannozni, hogy eldöntöttem: körömlakkot abszolút nem fogok most venni (rengeteg van, és mostanában annyira nem is lakkozok - így ha eszement módjára halmozom a lakkokat, csak be fognak száradni...), és rúzst sem akartam, legfeljebb egyet-kettőt, de csak akkor, ha találok valami igazán kihagyhatatlan árnyalatot. Na egyet sikerült is beújítanom, a Maybelline ColorSensational ajakrúzs "240 Galactic Mauve" árnyalatát. Mostanában amiben szerepel a "Mauve" szó, én arra valamiért rögtön rá is mozdulok. :D Ez a szó ugyebár a "mályvaszín" angol megfelelője, ami egy barnás-lilás árnyalat, és nekem az egyik kedvencem, szerintem sminkben ez az én színem úgy igazán. :) A rúzs színe eléggé behatárolhatatlan, mert benti fénynél inkább barnás (valószínűleg az arany csillámoknak köszönhetően), kint viszont egyértelműen világos lilás színe van. Erről is lőttem néhány fotót, benti, benti vakus és kinti fényviszonyok között:

maybelline_color_sensational_galactic_mauve_lipstick.jpg

Ennek a csodácskának az eredeti ára 2299 Ft lett volna, kuponokkal (a szemhéjfestékhez hasonlóan ez is) 805 Ft-ra jött ki. 
Ezeken kívül még vettem egy ilyen bevásárlótáskát is; nem volt akciós (569 Ft), de kellett, mert nem voltam biztos benne, hogy 1-be bele fog férni minden, és el fogja bírni... Végül elbírta, de nem baj, nagyon szeretem ezeket a szütyőket és mindig jól jön egy-egy újabb darab. :) Jól néznek ki, munkahelyre is hordom benne a holmijaimat, válltáskában kevés helyet foglalnak, és sokszor jól jön, ha kéznél van egy. :) Mióta ezeket felfedeztem magamnak, azóta nejlontáskát már egyáltalán nem is használok.

ideenwelt_valltaska.jpg

Holnap még lesz egy kör, mert időközben lett még egy kuponfüzetem, és egyszerre amúgy sem akartam olyan sokat költeni sem, így inkább két részletben járom le... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr313830922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása