körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 15. katalógus

2017. november 26. - **Valcsa**

20171108_090912.jpg

És ezennel el is érkeztünk a legutóbbi kézhez kapott rendelésemhez. :) Most a 16. katalógusból várom a megrendelt termékeimet, remélhetőleg jövő hét elején azt is meg fogom kapni, és igyekszem nem ennyit várni legközelebb, hogy megírjam róla a bejegyzést. :)
No hát itt is van minden, mint a búcsúban... :)) Először is erről az Arctisztító szivacsról írnék, ami 299 Ft-ba került. Eleinte úgy gondoltam, hogy az arcradírt fogom majd vele felvinni, aztán pár használat után kiderült, hogy ez bizony így nem lesz jó, inkább továbbra is kézzel vigyem fel a radírt. Ez a szivacska pedig arctisztítóval működik igazán jól, mivel önmagában a szivacs is enyhe radírozó hatással bír. :) Használat után ki szoktam csavarni teljesen, és olyan helyre rakom, ahol nem érintkezik nagy felületen semmivel, kedvére tud száradni. Így tökéletesen merevre szárad a következő használatig (ami egyébként hetente kb. 2-3 alkalommal szokott történni, nem szeretem túl gyakran használni ezeket az arctisztítókat...), de amint víz éri, pikk-pakk újra felpuhul az egész szivacska. :) Nagyon megszerettem, praktikus kis eszköz az arctisztításhoz, úgyhogy amint legközelebb kapható lesz, be fogok tárazni belőle... (Mivel ugyebár időnként ezt sem árt cserélni...)
Az utóbbi időben rá kellett jönnöm, hogy egész egyszerűen muszáj vagyok testápolót vagy lábkrémet kenni a lábamra (leginkább a sarkamra és a talpamra...), mert olyan szinten ki tud száradni zuhanyzás után, hogy lefekvéskor úgy érzem, mintha smirglipapírt húzogatnék a lepedőmön... :/ Így hát nem is csoda, hogy ezen a fotón is található egy Feet Up Cherry Delights lábkrém. Akciósan 499 Ft-ba került (ami ahhoz képest nagyon jó ár, hogy egyébként a lábápolók mennyibe kerülnek az Oriflame-nél...), és egyből lecsaptam rá. Még nem használtam, kifejezetten a karácsonyi időszakra tartogatom a cseresznyés, fűszeres illata miatt. :) A kézfejemen kipróbálva viszont nagyon kellemes illata van felkenve is (viszont ezt tényleg csak azoknak tudnám ajánlani, akiket ez a szegfűszegolajos illat nem zavar, kedvelik a fűszeresebb, pikánsabb illatokat is magukon).
Ezt a cuki zöld pillangós-virágos dobozkában érkezett, szintén aranyos, dekoratív üvegcsébe csomagolt kölnit, amit a Memories Chasing Butterflies névre kereszteltek, azért picit már megbántam... 1199 Ft-ba került, ami ahhoz képest nem volt sok érte (egyébként 30ml-s kiszerelése van, szóval nem hagyományos, átlagos parfümméret), viszont rá kellett jönnöm, hogy ez nem igazán az én illatom. :/ Picit olyan jellegtelen, és nagyon emlékeztet valami olyan illatra, amit ezer éve lehetett kapni valahol, szóval amolyan "éreztem én ezt az illatot már valahol" érzésem van tőle, elég erősen. Egyébként egy kellemes, friss, virágos illat, de most egészen biztos vagyok benne, hogy nem fogom újravásárolni (aztán persze ez majd a használat során változhat is akár - de nem hiszem, hogy fog...).

20171108_091105.jpg

20171108_091233.jpg


Kettő darab The One 5 az 1-ben Colour Stylist krémes ajakrúzs volt még a csomagban, Taupe Delight és Wrapped in Red árnyalatokban. Darabja 999 Ft volt. Nagy kiszerelésű (4g) hagyományos rúzs méret, jó ideig ki fognak tartani... :) A színük szerintem szépséges, a pigmentáltságuk is megfelelő (készítettem swatch-ot is róluk, a fenti vakuval készült, az alatta lévő fotó pedig szobában, természetes fényben). Egyebet nem tudok még egyelőre mondani róluk, még nem voltak huzamosabb ideig tesztelve. 
Teljes áron 1900 Ft-ba kerülnének, de szerencsére elég gyakran vannak azért egy ezresre leakciózva, úgyhogy ilyenkor érdemes belőlük egyet-kettőt beszerezni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr4113384593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása