körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Októberi Rossmann [2017]

2018. január 04. - **Valcsa**

Az utóbbi hónapokban nem kevésszer megfordultam a Rossmannban. Viszont blogolni persze mindig elfelejtkeztem róla... :) Úgyhogy most pótolom. 

Kezdem is egy október eleji vásárlással. :) Ez még a "glamúúrnapok" előtt volt (arról külön bejegyzések születtek).

20171003_183401.jpg

A kosaramban landolt két szokásos dolog: Palette Intensive Color Creme, K17-es, intenzív rézvörös árnyalat (734 Ft) és a Playboy "Super Playboy" nevezetű testpermete (1499 Ft). Mindkettő akciós volt, és mindkettő nagy-nagy kedvencem. :)  Az Essence The Gel gélhatású körömlakk szintén megszokott már nálam, rengeteg árnyalatom van belőlük, szépek és tartósak. :) A képen a 86-os "my sparkling darling" (lilás-rózsaszínes, csillámos) árnyalat és a 87-es "gossip girl" (lilás szürke) árnyalat látható. Mindkettő 449 Ft-ba került, és még egyiket sem próbáltam, így nem tudok nyilatkozni róluk.
A leakciózott sminktermékek polcán találtam rá a Rimmel "Kate" kollekciós szemhéjstift-jére.  A 10-es, "Deep Amethyst" árnyalatot választottam, és 429 Ft-ot fizettem érte. Szépséges színe van, ezt sem gyakran használtam még eddig, de az első tapasztalataim vele abszolút pozitívak.

20171003_184635.jpg

20171003_184748.jpg

Ezeken kívül még egy Dove go Fresh uborka és zöld tea illatú golyós izzadásgátló deót csaptam a vásárlásomhoz, akciósan 580 Ft-ba került. Eddig: nagyon szeretem. :)) Korábban főleg stifteket használtam, de a felsőim hónalj-részét konkrétan tönkretette mindig, kimosni is nehéz volt, stb... :/ Úgyhogy arról már nagyjából leszoktam. És azt kell mondjam, mióta ezt a folyékony állagú golyós deót használom, úgy tapasztalom, hogy semmivel se rosszabb számomra, mint a stift-változat.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr6613550659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása