körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 13. katalógus

2017. november 25. - **Valcsa**

20170925_195408.jpg

Hát ez sem volt valami kicsi beszerzés... :D
Először is: ebben is van arcápoló szett. :)) Ugyanúgy Love Nature szériás, mint az előző bejegyzésemben található aloe verás, csak ez most zabkivonatos, és együtt volt, szettben egy habzó arctiszító, egy arctonik és egy arckrém. Ez így együtt 999 Ft-ba került. A csomagomat kézhez véve nyilván egyből megszimatoltam, és hát az illatuk nagyon-nagyon jó, úgyhogy már várom, hogy ezeket is használatba vegyem. :)) 
A rendelésem másik részét pedig 2 db szett alkotta. Mindkettő egy-egy darab Full Moon For Her EDT-ből, egy Discover Toszkána tusolózseléből és egy ugyanilyen szappanból állt. Mivel a toszkán-cuccoknak már ismerem az illatát, korábban egy szappant már beszereztem, félig már el is használtam (a tusfürdő árát sokalltam, úgyhogy azt kihagytam akkor, de most így szettben nagyon megérte), szóval nem volt kérdéses, hogy jöhet. :)) A kölnit pedig illatminta formában illatoztam meg, csuklón teszteltem is, és úgy tartósnak bizonyult, úgyhogy ebből is merészeltem rögtön kettőt beszerezni. :) Egyenként 30ml-s kiszerelésben vannak (az egyiket ki is bontottam, hogy az üveg is látszódjon). 1 db szett ára 1999 Ft volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr813384319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása