körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2018 - 02. katalógus

2018. február 26. - **Valcsa**

20180202_162053.jpg

Azt hiszem, én már inkább nem is mentegetőzöm... :D Egyszerűen minden katalógusban van valami "must have" termék, többnyire több is - így aztán képtelen vagyok kihagyni... :)
Ebben a rendelésemben is jócskán volt ajándékba vett termék. A Bőrvédő kézkrém homoktövisolajjal nekem korábban bevált, már ajándékoztam is belőle, most 2 további ajándék-terméket vásároltam, darabját 399 Ft-ért.
Szintén ajándéknak szánom ezt a szettet is: Feet Up Comfort Frissítő lábkrém (eukaliptusz-olajjal és shea vajjal) + körömkefe habkővel. Így együtt került 799 Ft-ba, és ebből is 2 db szettet vásároltam.
Ajándék lesz majd a North For Men Original szett is (egy borotválkozás utáni balzsamot tartalmaz, valamint egy tusfürdőt, amit samponként is lehet használni). 1499 Ft-ba került.
Már említettem korábban, hogy nagyon szeretem ezeket a "fürdőpamacsokat" (hablabdákat), és bizony időnként nem árt lecserélgetni őket, így vettem egy Scarlet fürdőrózsát utánpótlásnak, 199 Ft-ért.
Korábban rendeltem már egy ilyen Oriflame-es Arctisztító szivacsot, azóta használom is, nekem nagyon bevált. :) Használat után, mikor kiszárad, akkor bekeményedik a szivacs anyaga, aztán ha víz éri újra szépen felpuhul. Arctisztító zselével együtt szoktam használni, kíméletesen radíroz, kellemesen tisztít. Most is rendeltem kettőt, ahhoz képest nem valami olcsó (darabja 299 Ft), de időnként megéri beruházni rá, mert tényleg szépen tisztítja a pórusokat, eltávolítja az elhalt hámsejteket a bőrről (amivel én mindig küzdök, főként a két szemöldököm közötti részen :/).  
Volt még a rendelésben saját részre egy Discover Új-Zéland tusolózselé, ami új termékként szerepelt a katalógusban. Hát ennek az illata valami mesés. *-* Friss, gyümölcsös-virágos (a kivit kifejezetten érzem benne ^^) inkább nyárias, amint jönnek a jobb idők, mindenképpen elkezdem majd használni. És egészen biztosan fogok még rendelni belőle. :) Ez 499 Ft-ért jött haza hozzám.
Végül, de nem utolsó sorban: volt még a csomagban egy The One 5 az 1-ben Colour Stylist ajakrúzs is, "Irresistible Red" árnyalatban. 

20180202_162817.jpg

A két bal oldali kép vakuval készült, a jobb oldaliak vaku nélkül. Itt is inkább a vaku nélküli tükrözi leginkább a valódi árnyalatát a rúzsnak, arany csillámos barnás-bordós színű ez a rúzs. Első ránézésre nagyon elszontyolodtam, azt hittem, túl rikítós lesz, túl mély a színe, de ez valójában nincs így. :) Nagyon elegáns és szép viselet, egyáltalán nem annyira feltűnő, mint amire számítottam. :) 
Bőven megérte ezt az 599 Ft-ot, amennyiért most megvettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr9313700868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása