körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 3. katalógus

2017. július 27. - **Valcsa**

20170227_201659.jpg

Ez volt az első beszerzésem a Fire EdT-ből. Nagyon régen kaptam ilyet nővérem keresztszüleitől, és imádtam az illatát. :) Úgyhogy tűkön ültem már, hogy újra érezhessem ezt a nagyon finom illatot. Így hát lecsaptam rá 1299 Ft-ért. Sajnos, kicsit csalódtam, mert ez az illat már nem az az illat, amibe anno beleszerelmesedtem. :( Kerülhetett azóta bele valami plusz összetevő, vagy megváltoztatták az arányokat, mert az tutifix, hogy már nem ugyanolyan az összhatás. :( 30 ml-s, akárcsak régen, viszont az illat tartóssága sem az igazi már. Szóval max nosztalgiából fogom majd olykor újra megvenni, de új vásárlóknak kipróbálás céljára már nem tudom tiszta szívvel ajánlani. :( 
Sikerült egy fincsiséget is beújítanom: a Discover termékcsalád Tuscan Sunset szappanját, ami toszkánai szőlő illatú. Egyből megszerettem ezt a pazar illatot, viszont a tusfürdőjének sokalltam az árát, úgyhogy végül csak a szappan érkezett hozzám haza, 249 Ft-ért. Munkahelyen pl. mindig hagyományos szappant használok folyékony szappan helyett, úgyhogy ez is teljesen jól jött most. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr10012694641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása