körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

AVON rendelés, 2017. január

2017. október 24. - **Valcsa**

Az Oriflame-es rendeléseimet egész szépen vezetgettem itt a blogon, eközben az AVON-nal elég rendesen elmaradtam... Pedig - az a helyzet, hogy - még mindig inkább az AVON-hoz húz a szívem, sok esetben jobban preferálom az AVON-termékeket, ár-érték arányban is. Viszont! Azért azt is el kell ismernem, hogy az Oriflame-nél is lettek kedvencek 1 év alatt, mióta rendelgetek onnan is. :)
Most viszont visszapörgetem kicsit az időt, idén januárra, hogy megmutathassam (és feljegyezhessem magamnak is), miket rendeltem és mennyiért. :)

avon_rendeles_januar_20170201_214845.jpg

1 fotóra nem fértek rá, úgyhogy 2 részletben jönnek a szerzeményeim. :) Az Avon Femme 75ml-s illatpermetét nagyon szeretem, viszonylag tartós is, és mint ahogy mindig el szoktam mondani itt a blogon is, mikor szóba kerül, hogy páromra emlékeztet ez az illat, a "randizós" időszakunkra, szóval mindig tartok itthon belőle vlmilyen formában, különösképpen szívem csücske ez a parfüm, minden kiszerelésben. :) Ez szettben volt az Avon Senses Garden of Eden tusfürdőjével, 1499 Ft-ba kerültek így együtt.
Az Avon Naturals termékcsalád epres testradírját még a decemberi katalógusból rendeltem, szettben (3 termék került 1300 Ft-ba). Végül akkor ez a testradír nem érkezett meg, utólag kaptam meg a januári rendelésemmel, és vlmi 430 Ft-ot fizettem érte. Viszont szégyenszemre még azóta sem próbáltam, mint ahogy az Avon Naturals 2 az 1-ben mangó és gyömbér sampon és balzsam nevezetű, XXL-es, 700 ml-es kiszerelésű hajápoló cuccát sem (amit mellesleg 799 Ft-ért vettem). Úgyhogy ezekről egyelőre nem tudok nyilatkozni. :/

avon_rendeles_januar_20170201_214902.jpg

Ez a rendelés tartalmazott még egy Szőrtelenítő eszközt arcra, ami 699 Ft-ba került, viszont gőzöm sincs, hogy ez az első rendelésem volt-e, vagy az, mikor az utánpótlást rendeltem. :) Ugyanis egyszer csak belém ütött a bolondéria, hogy én bizony a "bajuszkámat" le fogom nyesegetni, kerül, amibe kerül! :D A gyantától alapjában eléggé parázok, szerintem eléggé roncsolja a bőrt, plusz nővérem járt már úgy, hogy a karjáról egy kis részről a bőrt úgy ahogy volt, lekapta a gyantacsík... :/ Ezek után a fejemen nem szívesen próbálgattam volna... Szóval kell a fenének.. A borotva nyilván nem jöhetett szóba, mert bár elvileg már megdőlni látszik az a mítosz, hogy a gyakran borotvált felületre egyre gyorsabban nő vissza a szőr és egyre vastagabbak jönnek a régiek helyére - én azért nem akarom a véletlenre bízni, és meghagyom az arcon való borotválkozást a férfiaknak. :) A szőrtelenítő krémekben szintén nem bízom (tekintve, hogy fene tudja, miféle káros összetevőket tartalmaznak - elvégre nem semmitől adják meg magukat a szőrszálak neki...), így eleinte maradt a szemöldökcsipesszel történő kiszedegetés. Ez viszont marha időigényes volt, és kevésbé precíz, mindig maradt néhány szőrszálacska, ami kinti fényben, napsütésben pl. eléggé szépen virított... Úgyhogy kipróbáltam az Avon szőrtelenítő kütyüjét, amit én nemes egyszerűséggel manuálisan üzemeltetett epilátornak hívok. :) Lassan 1 éve már egészen biztos, hogy használom (talán már több is), és az a helyzet, hogy egész egyszerűen tökéletesen bevált! Az arcra kell helyezni a szőrteleníteni kívánt területre, a két kék fogókájánál fogva behajlítani, majd a sűrű rugószerű részt görgetni az arcon (én a rugónál szoktam fogni amúgy, mert így jobban rá tudom nyomni az arcomra, és szó szerint tövestől tépi ki a szőrszálacskákat). Nyilván nem valami kellemes, de hát melyik szőrtelenítő módszer az? Szerintem simán kibírható, és mai napig a legegyszerűbb formájának tartom a nem kívánt arcszőrzettől való megszabadulásnak. 
Vettem kipróbálás gyanánt egy Borotva fésűt is, szintén 699 Ft-ért. Alapból nem szeretek és nem is szoktam fodrászhoz járni (már sok-sok éve ugyanúgy hordom a hajam, ami mindig hosszú, szóval túl sok macerálást nem igényel), így hát úgy voltam vele, hogy ha egy kicsit a hajszálaim töredezett végéből le tudok csipkedni ezzel az eszközzel, plusz esetleg a frufrum igazításánál finomítani tudok vele, akkor már megéri. :) Hát, ehhez képest már rögtön az első alkalommal sikerült egy jókora darabot leszednem a hajamból vele... :D Mikor kézhez kaptam, nyilván próbálgattam, de a hajra merőlegesen tartva nem értem el vele semmilyen hatást: csak sikálta a hajamat, de semmit nem vágott... Aztán épp anyumnak mutattam, hogy mennyire nem csinál ez a kütyü semmit, miközben néztem egy videót a használatáról, ahol mutatták, hogy a hajszálakra nem pont merőlegesen, hanem kicsit döntve kell tartani, aztán "Jaa! Így?" felkiáltással egy akkorát kanyarítottam a hajamból, hogy csak csuda... :D Egy ideig csak pislogtunk anyummal egymásra, a lenyesett hajammal a kezemben, hogy ilyenkor mi van... :DD Szóval: csak óvatosan vele! Még amúgy mindig tesztüzemben van nálam, óvatosan próbálgatom, és ritkán, mert különben elég nagy pusztítást tud végezni... :D Mindenesetre: ha okosan használja az ember, akkor bizony nem rossz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr1413070262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása