körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Kincsek a kínaiból

2017. október 16. - **Valcsa**

quianyu_eyeshadow.jpg

quianyu_eyeshadow2.jpg

Eddig is elég sok sminkcuccot lehetett kapni a kínai áruházakban, mostanában viszont feltűnt egy-egy (esetenként kivilágított) állvány is külön, ezeknek a termékeknek. Számtalanszor megfogadtam már, hogy nem veszek ilyeneket, mert hát fene tudja, mit tartalmaznak (jó, a nagyobb márkákba se lehet azért 100%-ig biztos az ember... :/), "olcsó húsnak híg a leve" alapon. Körömlakkokkal anno próbálkoztam; mindig elcsábultam, mert gyönyörű színekben pompáztak, csak aztán kiderült, hogy a minőségük zömében azért eléggé csapnivaló... :/
Most sem akartam vásárolni, mikor a szemhéjfestékek között böngésztem. De aztán megláttam, és megszerettem. :)) A fenti paletták 2 turnusban lettek beszerezve: legelőször a 01-es palettát vettem meg, (bal felső, a zöldes), méghozzá azért, mert Lora márkájút kaptam anno tesómtól, és ugyanilyen lila szemhéjpúder volt - tanakodtam is, hogy ha az kifogy, hol fogok utánpótlást venni, mert azt nagyon szeretem. :) Gyönyörű fénylő-csillogó színe van, és felvitelnél ugyan porzik egy kicsit, de cserébe nagyon tartós viselet a szemhéjakon, onnan nekem nem szokott leperegni, mindenféle alapozás nélkül sem. :) Így hát megvettem ezt a palettát, 350 Ft-ért, és azt kell mondjam, hasonlóan jó ez a Quianyu márkájú is (sőt, gyanítom, hogy vlmi Lora-testvérmárka lehet ez is, mert tényleg nagyon hasonló, mondhatni ugyanolyan...).
Úgyhogy ma is arra vettem az irányt, és további 4 palettát vettem még meg, szintén 350 Ft/db áron. :) A fotón a felső sorban (balról jobbra haladva) a 01, 02 és 03 számú paletta látható, alul pedig a 05 és 06. Nem tudom pontosan, hányféle paletta létezik belőle, talán még kettőt láttam ezeken kívül, de ezek tetszettek meg leginkább. :)
Párom szerint ez kb. egy életre elegendő mennyiség, amit így hirtelenjében felhalmoztam. :D Mondjuk ebben van is valami, mert alapból ritkán szoktam szemhéjpúderezni, de azért szerintem ezek hamar el fognak fogyni - annyira gyönyörűek! ^^ -  bármennyire is igyekszem majd tartalékolni őket. :))

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr2912994238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása