körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Glamour-napok [2017 ősz] - Rossmann, 2. felvonás

2017. október 14. - **Valcsa**

Mint ahogy arról tegnap már írtam, idén először én is bevásároltam a Glamour-napokon, mely idén október 12-15 között került úgymond "megrendezésre". (11-én volt a 0.nap, a drogériákban pl. már ezen a napon is lehetett vásárolni.)
Tegnap délután tudtam le a második (egyben utolsó) körömet, szintén a Rossmannban. Ezeket a termékeket szereztem be:

glamournapok11.jpg

Beváltott kuponok:

- Astor 50%
- Coccolino 33%
- Palette 30%
- Wellaflex 25%
- Colgate 25%
- Dekorkozmetikai termékek 25%
- Always 25%

Az Astor kupont tetszőleges számú termékre be lehetett volna váltani, de én végül egy rúzs mellett döntöttem, a Perfect Stay Fabulous All In One Berry Matte termékcsaládjuk 540-es "Life In Berry" árnyalatánál. Nem egy olcsó termékről van szó, eredeti árán 2699 Ft, de ez a kuponnal lefeleződött 1349 Ft-ra, és ha jól értelmeztem a blokkot, erre még további 25% kedvezmény lejött az általános dekorkozmetikai termék kuponnal is, és így a rúzs végösszege 1012 Ft lett. Állagra valóban matt, de nem az a túlzott matt, aminél totál élettelennek tűnnek az ajkak. A rúzs formája (hasonlóan a tegnapi bejegyzésben szereplő Rimmel rúzshoz) nem tetszik, ez a lecsapott vég nem tesz lehetővé kényelmes, szép felvitelt, én meg nem fogok külön szájkontúrceruzát is magammal hordani 100 féle színben, hogy rúzsozni tudjak, úgyhogy ezzel kell megoldjam... :/ Mindenesetre nagyon nehéz precízen dolgozni vele... Ráadásul ha kimész a vonalból, baromi nehézkes javítani, ugyanis eléggé fog - ruhához meg aztán pláne isten ments hozzáérinteni (ez tipikusan az a rúzs, amivel a hűtlenkedő pasikat a szeretők simán le tudják buktatni, az inggalléron hagyott rúzsfolttal... :D A számról is alig tudtam leszedni...) Szóval tartóssága így egyelőre eléggé jónak tűnik, a színe is nagyon szép sötét rózsaszínes/pirosas bogyószín, és a pigmentáltsága is helyén van. Ha kényelmesebb lenne a felvitele, kedvenc is lehetne. :)

glamournapok_astor_perfect_stay_fabulous_life_in_berry.jpg

A képről hiányzik egy Coccolino öblítő koncentrátum, "Tiare Flower & Red Fruits" illatban. Ezt nem kimondottan magamnak vásároltam, hanem családi használatra, amit anyum rögtön birtokba is vett. :) 699 Ft-os eredeti ára helyett 33%-kal olcsóbban, 468 Ft-ért tudtam megvenni.
Az utóbbi időben már csak és kizárólag Palette hajfestéket használok, méghozzá K17-es árnyalatban (azelőtt K16-os "réz" árnyalatot vettem párszor, de később egy véletlen folyamán K17-es került a kosaramba, ami "intenzív réz". :D Mondjuk azóta sem bánom, mert ennek sokkal jobban tetszik a színe). Így hát ezt a 30%-os kupont is erre váltottam be, és mivel 1 hete festettem hajat, utánpótlásnak pedig már van 1 dobozzal, így csak 1-et vettem még pluszban. :) (Amúgy sem árt némi tartalék, mert nem mindig találok pont ebben az árnyalatban...) 979 Ft helyett 685 Ft-ba került.
A Wellaflex kupont is kihasználtam (bár ezt is csak 1 termék erejéig), és így egy 5-ös erősségű, ultra erős hajlakkot (kell is az én hajamnak, amilyen kis gyenge, vékonyszálú... :/) 25%-kal olcsóbban 799 Ft helyett 599 Ft-ért tudtam megvenni.
Colgate Whitening fogkrém is úgyis kell mindig - ezt a fajtát szoktam venni, nekem/nekünk totál bevált, úgyhogy kuponnal vettem is kettőt, így darabja 299 Ft helyett 224 Ft-ért jött velem haza.
Mivel nő vagyok, így nyilván nekem is szükségem van némi "havi ellátmányra", úgyhogy az Always Sensitive kupont is felhasználtam. Sok kortársammal ellentétben én speciel nem vagyok tampon párti (ahogyan ezt a menstruációs kehelyt sem próbálnám ki soha, ez mondjuk nekem nagyon bizarr és undorító... :/ Ahogyan a mosható betét is....), így a hagyományos egészségügyi betétekre teszem le a voksom. Vettem is két 16 db-os duopack-ot, 1 csomaggal így a kuponnal 749 Ft helyett 562 Ft-ra jött ki.
Az általános dekorkozmetikai kupon is jól jött, mert így be tudtam szerezni olcsóbban egy Rival de Loop Crazy Matt 'n' Lasting Matt-Lipgloss elnevezésű matt szájfényt. Kicsit ellentmondásos így ez a név, mert hát hogy lehet egy szájfény egyszerre matt is, meg fényes is.... Szerintem hibás így ez a megnevezés, én inkább mondanám folyékony matt rúzsnak. Ugyanis, miután készre szárad, valóban olyan a finise. Ráadásul nagyon tartós is (így 1 kipróbálás után is...), csak úgy papírzsebkendővel pl. képtelenség leszedni: vagy sminklemosót kell használni, vagy megvárni, míg lekopik... :D Az applikátora sem vészes, számomra egész könnyű volt vele szépen eldolgozni ezt a "szájfényt" az ajkaimon. Nekem a 04-es XOXO árnyalat van meg, elegáns, hagyományos, nem túl sötét, de jól pigmentált, valódi piros színű, szépséges. :) Biztosan egyik kedvencem lesz ez a sminkcucc. Eredetileg 549 Ft-ba kerül, ami alapból nem sok érte, de én most kuponnal 412 Ft-ért tudtam rá szert tenni. A Happy Hour-t szeretném még beszerezni az eddig elérhető (ha jól tudom) 4 szín közül. Remélem, a későbbiekben még több színben kapható lesz, mert tényleg nagyon-nagyon jónak tűnik. :)

glamournapok_rival_de_loop_young_crazy_matt_lipstick_xoxo.jpg

Vettem még pár dolgot, ami nem volt akciós, viszont szükségeltetik. :) Egyrészt egy For Your Beauty 2 db-os púderpárna szettet, 399 Ft-ért. Másrészt egy Velmetina extra erős hajzselét (ez páromnak lesz) 499 Ft-ért. Vettem még egy Signal fogkefét, kifejezetten lilát - a családban mindenkinek más-más színű a keféje, hogy ne legyen belőle kavarodás, és az én színem (amúgy is, mindenben ^^) a lila. :) Ez 449 Ft volt - a kuponok között volt amúgy Signal-os is, de csak fogkrémre volt érvényes... :/ Végül - de nem utolsó sorban - egy Labello ajakápoló is hazajött velem, Blackberry Shine (szeder illatú) változatban. :) Ilyet még nem próbáltam, és abban sem vagyok biztos, hogy láttam-e már korábban ilyet a boltok polcain, gyanítom, hogy valami új lehet. 599 Ft-ért vásároltam meg.

Nos, a Glamour-napozás után annyit biztosan elmondhatok, hogy még ha ezekért a 25%-os kuponokért annyira nem is éri meg ilyenkor vesződni (főleg, hogy ilyenkor pl. a Rossmannban is úgy kell kerülgetni egymást a vásárlókkal... :/ 25%-kal olcsóbban meg elég sokszor lehet a Rossmannban amúgy is vásárolni, Glamour-napok nélkül is...), azért a 40-50%-os kuponok miatt nagyon is megéri. :) Most én is beszereztem sok olyan sminkterméket, amit teljes áron biztosan nem vettem volna meg. Szóval egészen biztos, hogy a jövő tavaszi Glamour-napokon is részt fogok venni - remélhetőleg akkor is elérhető lesz majd a kuponfüzet olcsóbb hetilapokban is... :) (Oké, maga a Glamour magazin sem olyan drága, ha azt vesszük, hogy a kuponokkal mennyit lehet spórolni... De magát az újságot biztosan nem olvasnám/böngészném még csak át sem, mert abszolút hidegen hagy... :/ Így már akkor inkább Kiskegyed vagy Blikk Nők, ezek jobban lekötnek...)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr6612974760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása