körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Elfogytak #01

2017. szeptember 26. - **Valcsa**

Több blogon (és vlogon) láttam, és úgy határoztam, hogy én is csinálok ilyen rovatot a blogomra, már csak azért is, mert termékteszteket nem igazán van időm/energiám/kedvem összehozni, és így gyakorlatilag 1 bejegyzésben értékelhetek több terméket is, plusz magamnak is meg tudom jegyezni, hogy milyen volt az adott termék, érdemes-e később újravennem. :) (Rövid az eszem, úgyhogy nem árt erről írásos bizonyíték, hogy egykor miként vélekedtem az adott termékről. :D)

Kezdetnek az augusztusi elfogyott termékeimet hozom (csomó mindent kidobáltam már, mire eszembe jutott, hogy el kéne indítanom ezt a rovatot... :D Úgyhogy ez csak egy része a cuccoknak...). Több illatszer is szerepel a csoportban: nem mindet 1 hónap alatt fújkáltam ám el (oké, hogy illatszermániás vagyok, de ennyire azért még én se... :D). Ennek az az oka, hogy egyszerre elég sokat szoktam befogni használatra, és több olyan is volt, aminek már csak az alján volt egy kevés, és most ezeket használtam el. :)

elfogytak01.jpg

Oriflame Nature Secrets tusolózselé aloe verával és görögdinnyével: Még anno év elején az első Oriflame-rendelésem részeként érkezett hozzám, de mivel akkoriban megvoltak a bevált tusolós cuccaim, így ezt jóval később kezdtem használni. Ééés mivel én egyedül használtam a családban, ráadásul fürdőpamaccsal (amire ugyebár alapból kevés tusi kell), így ez a 750 ml-s kiszerelés nagyon sokáig ki is tartott. :) Sokan nem szeretnek ekkora dózisban vásárolni, mondván így hamar beleunnak, és inkább a kis kiszerelésű tusfürdőket részesítik előnyben, de nekem ezzel a majd' 1 literrel sem volt bajom. :) Az illata nagyon tetszett, igaz, zuhanyzás után nem érződött valami sokáig a bőrömön, de ezt leszámítva is jó volt.
Újravenném-e? Talán...

Cien Madame Glamour golyós izzadásgátló deó: Nővéremtől kaptam, ő ajánlotta, hogy próbáljam ki a Lidl-márkás Cien-t, mert ő már csak ezt használja. Alapból nem rajongok a lötyis golyós deókért, nehezen száradnak, kényelmetlen érzés így öltözködni, meg utána jönni-menni... :/ Ez viszont viszonylag elég hamar szárad, kellemes fűszeres (kicsit amolyan komoly, parfümös) illata van, és - ellentétben sok golyós deóval - tényleg elfedte a testszagokat. Ráadásul az ára is eléggé baráti volt. A csomagolásával sem volt különösebben gondom, nem zavart, hogy üveg, én amúgy se hurcolom magammal a deómat (reggel bekenem magam, és - úgy gondolom - ennek elégnek is kellene lennie egész napra). Összességében nálam jól vizsgázott, egyedül azt sajnálom, hogy már nem lehet kapni. :(
Újravenném-e? Igen!

Avon Only Imagine... illatpermet: Annyira tavaszi kis szeretgetős virágillat. :) Könnyed, vidám - én nagyon szerettem. :) A tartósságával sem volt különösebben gondom, és nem mellesleg az ára is teljesen korrekt. Viszont ezzel is az a probléma, ami az előbbivel: már nem lehet kapni, szezonális termék volt. :(
Újravenném-e? Igen!

Playboy Play It Sexy natural spray: Testpermet létéhez képest intenzív, viszonylag tartós illat. Fűszeres, amolyan igazi nőcis. :) Még fősulis koromban szerettem bele a Playboy testpermeteibe (leginkább a Play it Spicy volt a nagy szerelmem, amit sajnos azóta már nem kapni... :( akkoriban még ez a "Sexy" illat nem igazán nyerte el a tetszésemet). Mindenesetre azóta ezt is megszerettem, mindig tartok belőle 1 üveggel itthon, a drogériásakból most ez a kedvenc. :)
Újravenném-e? Igen! 

Super Playboy natural spray: Hasonlóan intenzív, bár teljesen más illatjegyekkel rendelkezik, mint az előző Playboy-kreáció. :) Szintén nagyon nőies illat, de ez kevésbé komoly, inkább gyümölcsös-virágos. Ezt is szerettem - igazából a még kapható Playboy illatpermetek közül ez a kettő az, amit bármikor kész lennék újra megvenni, mert nem érzem kidobott pénznek (ellentétben az újabb kiadású permetekkel, amik egyediségben és tartósságban meg sem közelítik ezeket...).
Újravenném-e? Igen!

------------------------------------------------------------------
Némi magyarázat az értékelési rendszeremhez, az "újravenném-e" kérdésre:
- nem: borzasztó volt; örülök, hogy megszabadultam tőle; nagyon nem vált be
- talán: egész jó volt, de nem tartom kihagyhatatlan terméknek vagy csodaszernek
- igen: maximálisan elégedett voltam vele, és biztosan újra is fogom majd venni; imádtam

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr3212898788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása