körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Rossmann-ból beszerezve

2016. december 02. - **Valcsa**

Egy hete tartottam egy kis drogériás bevásárlást. Rossmannba sajnos viszonylag ritkán tudok eljutni, mivel vidékiként ezért is utazgatni kell... :/ Úgyhogy ilyenkor általában több mindent szoktam venni így, egyszerre. Most pl. ezeket.

20161125_202132.jpg

Ebből néhány dolog ajándékba lett véve (de mivel szülőkről van szó, és ők igazából nem is tudnak erről a blogomról, plusz annyira nem is szoktak internetezni, így bátran kitehetem, nem fogom lelőni a poént náluk :) ).
A Dove csomag anyukámnak lesz (születésnapra vagy karácsonyra - még nem döntöttem el :D). A csomag tartalmaz egy Dove Purely Pampering Sweet Cream with Peony (magyarra lefordítva: édes krém és bazsarózsa) bőrtápláló krémtusfürdőt és egy Invisible Dry izzadásgátló sprayt. Ez így 1399 Ft-ba került.
A másik piperecsomag apumé lesz, nagyon szereti ezeket az állatos Old Spice cuccokat. :) A csomag a "Wolfthorn" (vagy ahogy mi hívjuk: farkasos :D) termékcsaládjuk tusfürdőjét és spray-jét tartalmazza. 1599 Ft-ért vásároltam.
Vettem még két Palette Intensive Color Creme hajfestéket, K16-os "réz" árnyalatban. Ezzel azóta már be is festettem a hajam, majd teszek fel róla tesztet is. :) Épp akcióban is voltak, 699 Ft/doboz.
Szintén ajándékba lesz még a La Rive testpermet is, anyumnak - ez nagyon az ő illata (én is használtam egy ideig, de nekem azóta van sok más kedvencem, ezt inkább már csak rajta tudom elképzelni :) ). Ezt is akcióban tudtam most megvásárolni, 699 Ft-ért. 
No és hát igen,a  smink-részlegnél is elcsábultam. :) Sőt, gyakorlatilag nem is volt ez csábulás, mert a két Essence ecsetet (egy szemöldökecset és egy precíz szemhéjtusecset) már nagyon régóta hajkurásztam, de sosem tudtam elcsípni Rossmannban eddig... :/ Vagy csak én voltam túl bamba, és elkerülte a figyelmemet... Mindenesetre most megvannak. :) Ennek örömére nyomban kettőt vettem: a szemöldökömhöz kerestem ecsetet, és nem tudtam, a szemöldökecset nekem hogy fog beválni (túl szélesnek véltem :/), úgyhogy inkább vettem egy ilyen ferde tusecsetet is, mivel most is egy Avonos tusecsettel készítem el a szemöldököm. (A két ecsettel kapcsolatos tapasztalatokról is írni fogok majd külön egy bejegyzésben.) Mindkettő 549 Ft/db áron kapható. :)
Beszereztem még egy Rival de Loop Young szemhéjpúder palettát is, az XXL sorozatukból a "Bronze" árnyalatokat. :) (Létezik még Rose, Smokey és Nude árnyalatban is, de én zömében barna/bronz sminket készítek, így ez volt az elsődleges. Viszont nem kizárt, hogy a Smokey-t is be fogom később cserkészni, ha még kapható lesz :) ). A paletta ára 899 Ft, ami szerintem egy nagyon baráti ár, ahhoz képest, hogy más sminkpaletták mennyinél kezdődnek... Erről is lesz majd tesztelős poszt. :)
(Plusz a fotón nem szerepel, de egy Colgate Whitening fogkrémet is vettem, ez is akciós volt most, 314 Ft.)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr7512016623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása