körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Elfogytak #02

2017. október 29. - **Valcsa**

Ismét kiürült néhány flakon/üveg - ezúttal a szeptemberi-októberi elhasznált cuccaimról hozok egy bejegyzést. :)

20171029_142837.jpg

Beyoncé Heat Rush natural spray: Szokásos 75 ml-s kis fincsiség. :) Rossmannos akcióban vettem belőle anno kettőt, azt hiszem féláron voltak ("két darab vásárlása esetén") - ez az utolsóm belőle. Vidám, friss egzotikus, gyümölcsös-virágos illata van. Tartóssága is eléggé jó a natural spray-khez viszonyítva. 
Kiszerelése: 75 ml
Újravenném-e? Igen! Amint ismét akcióban lesz. :)

Playboy VIP natural spray: Tesómtól megkaptam évekkel ezelőtt a parfümváltozatát, azt nagyon szerettem. Aztán - mivel én eléggé drágállottam a parfümverziót, így - beruháztam egy spray-be, de számomra ez csalódás volt. :/ Nem mondom, hogy ennek a 75ml-snek kimondottan rossz illata lenne, de eléggé más, mint amilyen a parfüm... Ráadásul már annyira meguntam, hogy a parfümből sem vennék még egy üvegcsével. A közös történetem a Playboy "VIP" termékcsaládjával ezennel véget is ért (amint elhasználom a parfümöt is, mert abból pár fújásnyi még maradt).
Kiszerelése: 75 ml
Újravenném-e? Nem.

Avon Naturals kókusz és csillaggyümölcs tusfürdő: 200 ml-s flakonba zárt nyár. :) Nagyon nyári, friss, kellemes gyümölcsös tusi, szerettem. :) Olyannyira, hogy azóta még egy flakonnal beszereztem, és elraktam jövő nyárra (hátha akkor már nem lesz kapható...). 
Kiszerelése: 200 ml
Újravenném-e? Igen!

Avon Naturals kókusz és csillaggyümölcs testpermet: Tartósságról az ő esetében nem beszélhetünk, mert egész egyszerűen nincs ilyen neki... :/ Amint magamra fújom, 1-2 perc és már semmit sem érezni a bőrömön... Erről bővebben is írtam, ebben a bejegyzésemben. Illatra nagyon szeretem (míg érződik belőle valami...), és kizárólag ez az oka, hogy végül - talán szettben - mégiscsak beszereztem belőle még egyet (amúgy szintén eltettem, és majd jövő nyáron lesz ismét használatban).
Kiszerelése: 100 ml
Újravenném-e? Talán. (De tényleg csak az illata miatt...)

Cien Flower Fresh 48 órás izzadásgátló golyós deó: A 48 órás hatást nem teszteltem, szóval erről nem tudok nyilatkozni, de mint átlagos golyós deó, úgy "egynek elment" - bár nincs olyan jó, mint amilyen a Cien márka Madam Glamour változata volt, erős izzadás esetén nem fedi el olyan sikeresen a szagokat, mint a M.G. és illatra sem olyan jó (az inkább finom parfüm illatú, ez virágos, de nekem nem annyira tetszett az illata... :/) Hozzá hasonlóan ez is üveg csomagolásban volt kapható - de szintén kivonhatták a termékkínálatból, mert már jó ideje egyetlen boltban sem találkozom egyikükkel sem... :/
Kiszerelése: 50 ml 
Újravenném-e? Talán.

Dove Damage Therapy Intensive Repair Expressz hajpakolás: Lefordítva -> ez egy hajbalzsam gyakorlatilag, amit hajmosás után, nedves hajon kellett használni, pár percig rajta hagyni, majd leöblíteni. Ez az egyetlen olyan termék ebben a "csapatban", aminek pár milliliter még maradt az alján, nem használtam el, mert bebüdösödött... :( (Nem minden hajmosásnál használtam, csak kb. mikor eszembe jutott.) Újkorában egyébként kellemes illata volt, a hajamat is már (öblítés alatt is érezhetően) puhává, selymes tapintásúvá tette, eléggé klassz kis cucc volt, még így is, hogy alapból nem mindig szoktam a hajamra balzsamot vagy más hajápoló cuccot használni a samponon kívül, szóval eleinte szokatlan volt, nem tudtam, mire számítsak. Dove csomagban, ajándékba kaptam amúgy, magamnak biztosan nem vettem volna meg. Összességében viszont pozitívan csalódtam. :) Hajregeneráló hatását nem igazán tapasztaltam, azon kívül, hogy tényleg puhább, és valamennyivel élettel telibb lett a haj (de lehet, hogy rendszeres használat mellett több pozitív tulajdonsága felszínre tört volna). Határozottan nem volt rossz. :)
Kiszerelése: 50 ml
Újravenném-e? Igen.

Avon Naturals vanília és szantálfa tusfürdő: Nem lett kedvencem, talán a szantálfa érződött ki belőle ennyire intenzíven, mindenesetre nekem kicsit zavarta az orromat. :/ Egyébként viszonylag egzotikus, keleties illatú, gyöngyházfényű, picit krémes állagú tusfürdőt tartalmazott a flakon. Avonos tusikhoz képest eléggé tartós illata volt, zuhanyzás után még egy darabig körüllengett ez a vaníliás/furi illat. Nem biztos, hogy újravenném, de azért nem volt olyan rossz sem, hogy azt mondjam rá, hogy pénzkidobás. Abszolút ízlés dolga.
Kiszerelése: 200 ml
Újravenném-e? Talán.

Avon Naturals vanília és szantálfa testápoló: Hagyományos Avonos testápoló, annak minden jó és rossz tulajdonságával. Ebben is kicsit zavarónak, idegennek éreztem a szantálfát, viszont téli viszonylatban (a tusfürdőjéhez hasonlóan) ez is ideális választás lehet egy kis relaxáló, keleties testkezeléshez. :) Ezt sem hiszem, hogy újravenném, de ki tudja. :) Lehet, hogy egyszer ismét ráfanyalodom majd - mert bizony ez is egészen klassz kis testápoló volt, illatát és hidratáló hatását tekintve is.
Kiszerelése: 200 ml
Újravenném-e?: Talán.

------------------------------------------------------------------
Némi magyarázat az értékelési rendszeremhez, az "újravenném-e" kérdésre:
- soha: borzasztó volt, örülök, hogy megszabadultam tőle...
- nem: nagyon nem vált be és/vagy nagyon ráuntam már

- talán: egész jó volt, de nem tartom kihagyhatatlan terméknek vagy csodaszernek
- igen: maximálisan elégedett voltam vele, és biztosan újra is fogom majd venni; imádtam

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr8613114552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása