körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Avon Naturals Body Care kókusz és csillaggyümölcs testpermet

2016. október 27. - **Valcsa**

Új rovatot indítok útjára a blogon, amelyben különböző testápolási termékeket, sminktermékeket, illatszereket - és egyéb nőcis dolgokat fogok tesztelgetni, és ez alapján ajánlani, vagy épp nem-ajánlani. :) Ez egyfajta emlékeztető nekem is, hogy mi az, amit érdemes lesz újravenni, és mi az, amit inkább jó messziről el kell kerüljek a későbbiekben. :)
Az ötletet épp a szóban forgó testpermet adta - ez ugyanis akkora csalódás volt számomra, hogy úgy gondoltam, ezt muszáj kiírnom magamból, hogy aki esetleg megrendelné, tudja, hogy mire számíthat. (Vásárlások, rendelések előtt én speciel szeretek szétnézni a neten, hogy másoknak mik a tapasztalatai ezeket a termékeket illetően, amiket beszerezni készülök.)
Szóóval: jöjjön az első "vélemény-nyilvánításom", mégpedig egy Avonos testpermetről.

 20161027_185404-11.jpg

Mikor bevezették ezt az új "kókusz és csillaggyümölcs" illatot (nem is olyan rég), kompletten szerettem volna egy szettet rendelni belőle (tusfürdő + testápoló + testpermet), csak aztán lecsúsztam róla... Így végül egy következő katalógusból rendeltem egyedül ezt a testpermetet. A kókuszos illatokat nagyon szeretem - anno volt is az Avonnak egy kókuszos testpermete, amit nagyon szerettem (tartós is volt nagyon, ahogyan a cseresznyés és a vaníliás is; ez a három volt középiskola 9.-ben a nagy kedvenc nálam :D ami ezelőtt cirka 10 évvel volt...). Hát, ez most nem ilyen. Tény, hogy ez is kellemes, finom kókuszillatú (meg még valami - de akkor gondolom ez az a bizonyos csillaggyümölcs; én ezt a "növényt" speciel nem ismerem, úgyhogy passz :D ). Édes, cukros, nyárias, amolyan tengerparti illat, emiatt nem is ért csalódás a rendelés kézhezvétele után. Viszont a használat... Na igen, itt kezdődnek a gondok. Egyáltalán nem tartós... :/ Én még így illatszerrel nem jártam, hogy amint magamra fújtam, 1 perc, és minden illatanyag elpárolgott... Esetleg ha egészen közelről szagolom a bőröm, akkor érzik rajta még egy rövid ideig valami, de ha bárki közel hajolna hozzám, nem mondaná meg, hogy bármivel is be vagyok fújva...
Szokás mondani az Avonos testpermetekre, hogy mennyire csapnivaló a tartósságuk, és ez nagyrészt így is van sajnos; én is inkább csak itthoni használatra szoktam rendelni, hogy pl. hétvégén, mikor alapból nem igazán megyek emberek közé, de mégis szeretnék kicsit illatozni, akkor legyen mivel befújnom magam, csak úgy lightosan. :) Viszont azért tudnék én olyat is mondani, aminek az illata rácáfol erre a "tényre" (és majd valószínűleg írni is fogok ilyenekről is - csak hogy legyen ellenpélda is).

Illat: 5/5
Tartósság: 5/1
Kiszerelés: 100 ml
Ár: 699 ft (októberi Avon katalógusban), de ha nagyon akciós, akkor is 5-600 ft körül szokott lenni
[teljes ár: 999,- ]
Újravásárolom-e: nem

A termékről további véleményeket olvashattok a KrémMánia oldalon, IDE kattintva.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr4111844389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása