körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Rossmann - Natural Spray 1+1 akció [2017]

2017. február 19. - **Valcsa**

Szinte rögtön a Playboy akció lejárta után hírlevelet kaptam, hogy natural spray akció van a Rossmannban - én meg, mint megrögzött illatmániás, nyilván be is néztem a boltba, hogy milyen a kínálat. :) Aztán ezekkel távoztam:

beyonce_heat_rush_miss_sporty_quick_dry_nail_polish_glitternails_blog.jpg

Egyébként Beyonce "Heat Rush" testpermete mellé eredetileg Celine Dion "Sensational" illatát szerettem volna választani... :/ Csak aztán közölték, hogy az nem akciós (?), és válasszak még egy Beyoncét hozzá... Nem akartam hőbörögni nekik, de: már nem azért, de az akció úgy szólt, hogy 75 ml-es Beyonce, Celine Dion, Enrique Iglesias, Esprit, Katy Perry (meg még volt vlmi, de nem rémlik már...) natural spray-re érvényes az ajánlat, és apróbetűben szerepelt, hogy bármilyen kombináció választható... De ezt a boltban mégsem tudtam érvényesíteni... Legközelebb komolyan kinyomtatom a hírlevelet, és a pénztáros orra elé fogom nyomni, hogy ez áll az ajánlatban, akkor eszerint árusítsák ők is, vagy akkor ne etessék be a népet... -.- 
Annyira amúgy nem bánom, mert nagyon tetszik ennek is az illata, viszont a Sensational-ért fáj kicsit a szívem, mert anno már használtam ilyet, nagyon tartós illat, és nagyon szerettem... :( Most amúgy 3200 Ft-ért 2 testpermetet lehetett vásárolni (alapesetben 1 db kerül majdnem ennyibe...), úgyhogy ezért is csaptam le rá. :)

A Miss Sporty körömlakk pedig azért kellett, mert mostanában csak ilyen színű/állagú körömlakkokkal tudom kenni a körmöm, mert borzasztóan le vannak strapálódva... :/ A sok festegetéstől elég rendesen el is színeződött, úgyhogy lakkmentesen hagyni sem tudom, mert nagyon ronda úgy... Szóval marad az, hogy ezzel az enyhe színű, könnyen lemosható kis lakkal pingálom a körmeimet, míg rendbe nem jönnek. (Tudom, hogy van kifejezetten ilyen körmökre való lakk is, de tartok tőle, hogy ez még többet ártana, mint amennyit használ... :/ És hát nem is valami olcsó egy ilyen lakk...)
Most is emellett a halvány rózsaszín mellett tettem le a voksomat (010-es árnyalat), a Clubbing Color termékcsaládjuk "Quick Dry", gyorsan száradó lakkjai közül. Most ez is akcióban van, 374 Ft.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr4812273199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása