körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Avon Senses hidratáló testpermet - Lagoon

2016. november 06. - **Valcsa**

20161027_1951381.jpg

A következő terméktesztem szintén egy olyan Avon rendelésem, ami miatt először eléggé csalódott voltam. Talán még tavaly nyáron rendeltem ezt a "Lagoon" illatosítású "zuhanyzás utáni hidratáló testpermetet shea vajjal". Valami könnyű nyári testpermetet szerettem volna, és nagyon megörültem, mikor láttam, hogy ennek a termékcsaládnak is kijött egy testpermet-változata, ugyanis a tusolózselét nagyon szerettem, nekem ez az illat "A Nyári Illat". :) Tengerpart, strandolás, frissesség, napsütés - egyetlen flakonba zárva. :) Aztán, mikor kézhez vettem a terméket, még szerencse, hogy először a bőrömön próbáltam ki, és nem a ruhámon - ez a fehéres színe nekem már akkor gyanús volt, hogy ez nem hagyományos permet lesz. És ez be is igazolódott: ugyanis ez valójában egy nagyon híg, nagyon folyékony testápoló-szerűség. Hát mit ne mondjak, eléggé nem erre számítottam...
Aztán ahogy elkezdtem használni, egyre több előnyét tapasztaltam. :) Nagyon hamar beszívódik a bőrbe, és mivel ez inkább vizes bázisú, így nem hagy zsíros érzést a bőrön a használat után. Emellett hosszan tartó, nagyon kellemes illatot biztosít (este befújom a bőröm, eldolgozom rajta a permetet - másnap reggel pedig még mindig érzik az illata). Az sem utolsó, hogy ez a pumpás adagolás is egyszerűvé teszi a dolgunkat: egy-egy fújásnyi elég belőle pl. karra, nyakra, szóval nem tudunk belőle felesleges mennyiséget vinni a bőrre (nem úgy, mint ahogy én szoktam járni a testápolókkal :D ott bizony sokszor érzem úgy, hogy túl sokat sikerült magamra kennem belőlük :D).
Hátránya viszont, hogy hidratáló hatása kb. nincs is, úgyhogy testápolóként használhatatlan. Frissít, a komfortérzetünknek mindenképpen jót tesz, de nem hidratál - sőt, inkább száraz érzetet biztosít a bőrnek (nyári izzadós időben mondjuk ez még jól is jöhet). Valamint ha csak egyszerű testpermetet szeretnénk, akkor ne ezt válasszuk, mert itt a permetet bizony el is kell kennünk. :) Ha viszont ez a folyékony, krémesebb állag nem zavar, akkor szuper kis bőr-illatosítóként tökéletesen használható. :)

Egyszóval mindent összevetve egyáltalán nem bántam meg ezt a vásárt, mert bár nem ilyenre számítottam, de végső soron nagyon rendben van ez a termék. :) Bízom benne, hogy még sokáig kapható lesz.

Illat: 5/5
Tartósság: 5/5
Kiszerelés: 100 ml
Ár: beszerezhető a novemberi Avon katalógusból, Senses termékek akciójában 1 termék 499, 2 termék 789 ft (általában pedig akciósan 350-400 ft körül szokott lenni az ára, én is ennyiért vettem anno);
[teljes ár: 579,-]
Újravásárolom-e: mindenképpen :)

A termékről további véleményeket olvashattok a KrémMánia oldalon, IDE kattintva.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr411934443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása