körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 10. katalógus

2017. november 17. - **Valcsa**

Erről valamiért a rendelés kézhez vételét követően rögtön nem készült fotó... Úgyhogy most pótoltam. :) 

20171117_222832.jpg

Az "Essentials többfunkciós krém kókuszvízzel" ismerős lehet az előző Oriflame-rendeléses bejegyzésemből, akkor ugyanis a tanácsadónőm elnézte, és kettő helyett csak 1 lett rendelve. Szóval a 10. katalógusból megrendeltem egy újabb tégellyel, ugyanannyiért (599 ft). Rendeltem még két Colourbox ajakrúzst is, ha jól emlékszem, a Colourbox-termékek ebben a katalógusban voltak először rendelhetőek, így bevezető árakon voltak a sminkcuccok. Többek között a rúzsok is, 399 ft-ba került darabja, én pedig rögtön kettőt is választottam: Pearly Berry és Shimmering Coral árnyalatban. (Nézzétek el nekem, kissé már viseltes volt mindkettő a fotózás pillanatában - de hát így jár az, aki elbambázza, és nem készít fotót frissiben az új zsákmányról... :) )

20171117_222901.jpg

20171117_222948.jpg

Mindkettőt három rétegben kentem, de így is látszik, hogy nem kimondottan pigmentáltak. Ha valaki erős, vibráló színeket szeretne az ajkain viselni, semmiképpen se ezt a termékcsaládot válassza! Nekem viszont így is tökéletesen megfelelt, a korál árnyalattól kifejezetten tartottam is, hogy túl élénk lesz az ajkaimon, de így ebben a formában abszolút viselhető a hétköznapokon is, ráadásul szárító hatását sem tapasztaltam (ami ugyebár nagyon sokszor az olcsóbb rúzsok átka...). :) Úgyhogy nem bántam meg, sőt, elképzelhető, hogy fogok még pár árnyalatot beszerezni belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr1813294743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása