körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 9. katalógus

2017. október 07. - **Valcsa**

Ez egy (hozzám képest :D ) mini-rendelés volt most. :) A csomagom tartalma: egy Essentials többfunkciós krém kókuszvízzel, 599 Ft-ért, valamint egy szemöldökcsipesz, ami 199 Ft-ba került. A krémből egyébként kettőt szerettem volna, mert illatosított oldal alapján nagyon-nagyon fincsi volt az illata, és mivel alapból rajongok a kókuszos/kókuszillatú dolgokért, így egyet szerettem volna még tartalékba is (bár elég sokáig elég, mert még mindig ugyanazt az 1 tégelyt használom most is - bár tény, hogy nem mindennapos használatban van, most meg szerintem pláne parkolópályán lesz, mivel ez nekem inkább ilyen nyári cucc, semmint őszi/téli...). Csak tanácsadói részről volt egy kis figyelmetlenség, aztán így csak az egyik lett megrendelve (de a köv. katalógusban bepótoltam :) ).

20170705_091021.jpg

A csipeszt még huzamosabb ideig nem tesztelgettem, egyszer-kétszer próbáltam csak ki, de az alapján nem vagyok tőle elájulva. :/ Nehéz vele megfogni az apróbb szőrszálakat, mert nincs benne kellő hajlat, túl merevek a szárai, és inkább vágja a szőrszálakat ahelyett, hogy szépen kihúzná. :/ Jó, 200 Ft-ért nem is vártam csodát, de na, azért mégis... :/ 

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr112936515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása