körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 5. katalógus

2017. július 27. - **Valcsa**

20170412_205950.jpg

20170412_210518.jpg

Az ötös számú katalógusból ezeket szerkáltam. :) Nem most volt már, de még erről sem írtam. 
A Star Wars R2D2 alakú szappanját páromnak rendeltem, ő nagyon szereti az SW-t, gondoltam, jópofa dolog lesz ezt is az ajándékai mellé tennem (végül szülinapjára ajándékoztam neki, és volt sikere). :)) 349 Ft-ba került amúgy (és azt hiszem, azóta már nem is lehet kapni a katalógusban).
Rendeltem egy LoveNature málnás arcradírt is, 599 Ft-ért. Még nem próbáltam, de egyébként jó illata van (bár kissé mű). Azért remélem, jól teljesít majd. :)
Ami viszont azóta már használatban is van, az a The One 5 az 1-ben Wonder Lash szempillaspirál, amit akkoriban 699 Ft-os áron tudtam beszerezni. (Azóta sem láttam közel ennyiért sem, csak kb. duplájáért/triplájáért...) Nem rossz, de nekem nem is lett igazán kedvencem, az én szempilláimat csomósítja, kb. 2-nél többször nem szabad végighúzni a pillákon a kefét, máskülönben pókláb-szempillákat csinál... :/ Nővéremnek viszont olyannyira bejött, mikor kipróbálta az enyémet, hogy meg is kért, amint ismét akciós lesz, rendeljek neki is egyet. Hát, ízlések és pofonok. Nekem még mindig a zöld csomagolású Avon SuperShock Max a favorit.
Írtam még fel a rendelésemhez egy The One szemöldökszépítő készletet is, 1499 Ft-ért, amit azt hiszem, csak egyszer próbáltam (mert még mindig az Essence szemöldök-szettje van nálam terítéken, amit azóta is nagyon szeretek), de egyelőre elégedett is vagyok. Található benne két ecset (a fekete sörtés a szemöldökpúderekhez, a fehér sörtés pedig a wax-hoz), valamint egy sötétebb és egy világosabb árnyalatú szemöldök-por, és wax. A wax ugyebár arra szolgálna, hogy eldogozza a port a szemöldök szálain, egységesítse a púdert, és tartósabbá tegye, fixálja a végeredményt, én a hatását úgy különösebben mégsem éreztem, szerintem tudja azt, amit bármelyik más (olcsóbb), wax nélküli készlet is. Mindenesetre majd erről is jön egy teszt-bejegyzés, amint kellőképpen kitapasztaltam a termék milyenségét. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr1512694237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása