körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 7. katalógus

2017. május 19. - **Valcsa**

Rég blogoltam már, úgyhogy most visszamenőleg hozok is néhány bejegyzést a saját szerzeményeimről, és a megrendelt termékekkel kapcsolatos első benyomásaimról. :)

oriflame_2017_7.jpg

Ma kaptam kézhez ezt a rendelésemet, egyből neki is estem, mint hülyegyerek az ajándékoknak. :D Nyilván a lábkrémet munkahelyen nem tudtam kipróbálni (:D), de néhány terméket azért igen. Mint pl. a Milk & Honey Gold testápoló krémet, ami egyébként egy speciális kiadás (elvileg), szóval passz, hogy meddig lehet majd kapni. Most szettben lehetett rendelni a Feet Up Comfort tápláló lábkrémmel és az organikus mézkivonatot tartalmazó Univerzális bőrvédő balzsammal együtt, így volt 1699 Ft. Kár lenne tagadnom, hogy nem csak a testápoló miatt rendeltem meg ezt a csomagot: erre ugyanis már néhány katalógussal ezelőtt is fájt a fogam, akkor akcióban 700 Ft-ért lehetett volna kapni, de épp tele voltam még testápolókkal, meg amúgy is úgy már sok lett volna a rendelés... Úgyhogy nem kellett. Most viszont kiszúrtam ebben a szettben, és totál bezsongtam. :)) Egyébként hatalmas nagy pirospont az Oriflame-nek, hogy ez a tégelyes testápoló el van látva zárófóliával, ergo rajtam kívül egészen biztosan senki nem tudott belenyúlkálni a krémbe. (Az Avon tégelyes testápolóiban pl. ez nem tetszik, hogy ott csak a tégely fedele van, ami lezárja a krémet, nincs rajta külön fólia...) Első tapasztalatok nagyon jók, kicsit olyan átmenet a testvaj és a hagyományos krémes testápolók között. Az illatába pedig már korábban beleszerelmesedtem, ez most csak tovább mélyült. :))
Az Univerzális balzsam kapcsán enyhén meglepődtem: oké, hogy csak 15 ml, de mégis valahogy nagyobb kiszerelésre számítottam. :D Ez nagyon picike. Arról nem is beszélve, hogy még nem tudom, hogy fogom tudni úgy kiszedni belőle a balzsamot, hogy ne kössön ki az összes a körmöm alatt (olyan pici a tégely, hogy még az ujjbegyem se fér bele kényelmesen, hogy azzal ki tudnám szedni...). Amúgy nagyon dicsérik, hogy tényleg szépen hidratálja, puhítja, rendbe hozza  a durván kiszáradt bőrt, kicserepesedett ajkakat, sokan esküsznek rá, és tartják csodaszernek. Hát, kíváncsi vagyok. :) Én az ajkaimra kentem fel így első körben, ízét nem érzem, szerintem nincs neki, viszont elég durván mézillata van, szóval aki ezt nem preferálja, az válasszon inkább más illatban (az új, 8-as katalógusban van/lesz áfonyás... nem kizárt, hogy kipróbálom azt is :)) ).
Rendeltem még egy Fire EDT-t. Sok évvel ezelőtt tesómék keresztszüleitől kaptam egy ilyet ajándékba, amit imádtam. Nemrég rendeltem egyet, épp akcióban volt, de azt kell mondjam, tényleg változtattak valamit az illatán, mert már nem olyan, mint régen. :/ Sem illatban, sem tartósságban (régen jóval tartósabb volt az illata). Még most is tetszik, de van benne valami olyan összetevő, amitől ez már egy teljesen más illattá vált. :/ Ezt mondjuk sajnálom, mert régen sokkal-sokkal jobban tetszett, de azért rendeltem most is belőle egy 30 ml-s üvegcsével, 1299 Ft-ba került. :) Praktikus a kiszerelése, táskában magunkkal lehet hordani, kevés helyet foglal - még ha napközben az átlagosnál többször is kell magunkra fújni belőle...
Volt még ebben a rendelésemben egy kétvégű Professzionális ecset korrektorhoz és ajakrúzshoz - na hát én ezeket szemhéjpúderhez fogom használni. :) Nemrég amúgy elkezdtem gyűjtögetni a sminkecseteket, úgyhogy kipróbálásnak rendeltem egy Oriflame-eset is, akciósan 399 Ft-ért talán nem is volt drága. :) 
...ééés még egy négy oldalú/funkciójú The One körömpolírozó is belefért a magam szabta keretbe. Reszel, kiegyenlíti a körömfelszínt, és kétféle polírozó van rajta. Kíváncsian várom, mit tud. :) Jó, nyilván nem arra találták ki, hogy borzasztó hosszú élettartama legyen, de 229 Ft-ért bízom benne, hogy azért egy ideig (jól) használható marad. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr712526585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása