körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Avon rendelés, 2016. december

2017. február 10. - **Valcsa**

Ahogy elnézem, még a decemberi Avon rendelésemmel is adós vagyok blogolás szempontjából. :) Íme.

20161223_180018.jpg

Talán már írtam, hogy a kakaóvajas dolgokat nagyon szeretem, úgyhogy vettem egy utánpótlást az Avon Care termékcsalád kakaóvajas kéz-, arc- és testápolójából, 699 Ft-ért (megjegyzem, anyum is rendelt egyet, mert apummal együtt nagyon szeretik ők is - mellesleg illatosítónak sem utolsó, mert nagyon durván be tudja lengeni a szobát ez a finom kakaóvaj illat :)) ). Már vagy 2-3 éve használom ezt a krémet, mindig újra veszem, képtelen vagyok betelni vele. :)
Alapból nem szoktam váltogatni a samponjaimat, évek óta hűséges Head & Shoulders párti vagyok. Viszont valahol olvastam, hogy nem árt olykor tartani egy kis pihenőt, és átváltani egy időre más samponra. No, hát így tettem én is. :) Ennek viszont inkább az volt az oka, hogy még évekkel ezelőtt az akkori kolléganőm rendelt ebből az Avon Naturals málnás + hibiszkuszos samponból, és már akkor is imádtam az illatát, és szerettem volna kipróbálni, de aztán ez valahogy elmaradt. Most viszont képtelen voltam ellenállni, bár az is igaz, hogy leginkább az ára keltette fel a figyelmemet: a sampon és balzsam együtt most 799 Ft-ba került. Azóta már lassan el is használom, és összességében bizony baromira elégedett is vagyok vele, úgyhogy fogok még vásárolni belőle, az fix. :)
Megadott oldalakról lehetett szettet összeválogatni (jaj, de szeretem ezeket az akciókat! ^^), 1299 Ft-ért. Én ezt az Avon Naturals teafa és uborka arcradírt választottam, egy szeder és vanília testpermet és egy epres testradír társaságában. Nos, hát ebből utóbbi végül nem érkezett meg (természetesen így a szett is kevesebbe került nekem). Az arcradír viszont azóta már használatban van, és imádom. *-* Ahogyan a testpermetet is: fantasztikus illata van, és testpermet létére eléggé tartós is. :) Ezeket is nagyon tudom ajánlani, mindkettőt!
Az áfonyás-narancsos habfürdő 919 Ft-ért vándorolt hozzám, ami szerintem nagyon baráti ár, ahhoz képest, hogy 1 literes, és (mint ahogy az az Avonos habfürdőknél lenni szokott), viszonylag tartós is az illatuk. :) Elsődlegesen azért választottam ezt, mert vlmi karácsonyi illatra vágytam - hát meg is kaptam. :) Abszolút hozta a hangulatot. Mondjuk, az más kérdés, hogy nekem azóta is karácsony van, mert olyan kiadósnak bizonyult ez a literes kiszerelés, hogy még most is ezt használom. :D (Zuhanyzáshoz használom, fürdőrózsával, úgyhogy így pláne.)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr8312247922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása