körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Nyertem! ^^

2016. november 24. - **Valcsa**

Még hónap elején nyertem egy ajándékcsomagot "A felhők fölött örökké kék az ég" blog bloggerinájától, Bettitől. :) Egy blogszülinapi nyereményjáték alkalmával sorsolt ki 3 csomagot, én erre jelentkeztem fel, aztán meg is nyertem. :) Nagyon-nagyon boldog voltam, mivel mindhárom termék olyan, ami nagyon kapóra is jön, és boldogan fogom elhasználni. :)

img_20161104_113523.jpg

A csomag tartalmazott egy ISANA kéz és körömápoló balzsamot aloe verával. Azóta már nyilvánvalóan kipróbáltam (amúgy is nagy kézkrémes/testápolós típus vagyok), viszont érkezik majd később róla teszt is, úgyhogy most nem írnék róla különösebben semmit. :)
Aztán volt még a csomagban egy Essence The Gel körömlakk, sötétkék "Electriiiiiic" árnyalatban. Imádom ezeket a gél finisű lakkokat, van is egy jó pár árnyalatom az Essence-től, de ez még nem volt meg, úgyhogy: hurrá! :)
A harmadik termék pedig a Maybelline Color Tattoo 24hr szemhéjfesték "On and on Bronze" árnyalata, aminek különösképpen örültem, egyrészt mert már amúgy is készültem beszerezni valami bronz-színű szemhéjfestéket (nem igazán szoktam mással festeni a szemhéjamat, és ezzel sem mindig, de azért jó, ha van). Másrészt pedig, mert elnézve az árát, nem valószínű, hogy beruháztam volna egy ilyenre bármikor is. :D 

Száz szónak is egy a vége: még egyszer, nagyon köszönöm neked, Betti! ^^

Betti blogját itt érhetitek el: http://orokkekekazeg.blogspot.hu/
Youtube-on is megtaláljátok, itt: https://www.youtube.com/channel/UCb1dq4gii_M3Rc7WbUzoiBg
Valamint facebook-on, itt: https://www.facebook.com/orokkekekazeg/

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr4511995426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása