körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Oriflame 2017 - 14. katalógus

2017. november 25. - **Valcsa**

20171125_223648.jpg20171125_223800.jpg

Ezt most kellett befotózzam, mert erről anno valamiért nem készült fotó, a rendelésem kézhezvételét követően... :/ Ejnye-bejnye... No mindegy, most pótoltam.
Ezúttal egy HairX hajkiegyensúlyozó szárazsamponra esett a választásom, ez 999 Ft-ba került. Nagyon régóta szerettem volna már egy ilyet kipróbálni, mert eléggé hamar zsírosodik a hajam, és sokszor nincs lélekerőm már a nap végén még hajat is mosni... :D Mert hogy kétnaponta bizony kell, ha nem akarok úgy kinézni, mint akinek a fejére egy vödör olvasztott zsírt öntöttek, és kentek szét a haján... Használtam már párszor azóta, az illata egész kellemes, frissít is valamit a hajamon, de nem tudom, a többnapos, tényleg nagyon zsíros hajammal mit kezdene (kétnaponta szoktam ugyebár hajat mosni, na én ezt a 3. napomon teszteltem, mikor annyira még nem vészesen zsíros, de már érzem, hogy illő lenne hajat mosni, mert nagyon lelapul, elől a frufrum tincsekbe összeáll, és kezd zsírosodni.. :/). Szóval ezzel a helyzettel még viszonylag jól boldogult, de szerintem az igazán zsíros hajjal ő sem lenne képes csodát tenni. 
Érkezett még egy Precision ferde végű szemöldökformázó ecset, 599 Ft-ért. Most még a régi Avonos ecsetet használom (ami ferde végű szemhéjtusecsetként volt anno a katalógusban feltüntetve), viszont ez már kezd lestrapált lenni a szemöldökpor felviteléhez, úgyhogy kellett egy utánpótlás. :) Még nem fogtam munkára az ecsetet, de így első blikkre nagyon jónak, és tényleg eléggé precíznek tűnik: tömör, stabil az ecset szőre, nem hajlik össze-vissza, a vége pedig úgy tűnik, képes a nagyon vékony vonalak húzására is. Arra is gondoltam, hogy veszek még egyet, és egyikkel a szemöldökport viszem majd fel, a másik ecsettel pedig körbe kontúrozom a szemöldökömet valamilyen bőrszínű korrektor púderrel, hogy még látványosabb legyen az eredmény. :)

20171125_223921.jpg

A csomag része volt még ez a The One extra fényes ajakrúzs is, Sexy Plum árnyalatban. 799 Ft-os akciós áron érkezett hozzám. Korábban egyet már próbáltam, a Cocoa Burst árnyalatot, aminek már csak egy picike maradt az alján. Imádom az illatát is, nagyon kellemes sárgadinnye illatú, és amellett, hogy diszkréten, nem túl élénken színez, még gyönyörűen fénylik, csillog is a nagyon apró kis csillám-részecskéknek köszönhetően. :) Amolyan átmenet ez a rúzs a szájfények és a rúzsok között. Ameddig kapható lesz, biztosan időről időre újra fogok majd egy-egy árnyalatot rendelni belőle, nagyon szeretem. :)
Volt még 2 termék a csomagban, ami már nincs nálam, így nem tudtam lefotózni. Az egyik a North for Men Original borotválkozás utáni balzsam. Ezt párom kérte, hogy ha akciós lesz újra, akkor rendeljek már neki egyet (most el is csíptem, 499 Ft-ért). Egyet már kapott tőlem anno, valamilyen alkalomra volt az ajándékcsomagja része. :) Használja, nagyon bevált neki, úgyhogy kért egy utánpótlást is. :))
A másik pedig egy Kétvégű pattanás és mitesszer eltávolító volt, 249 Ft-ba került. Ezt sajnos néhány használat után sikerült elszórnom valahová... :/ Az első tapasztalataim vele egyébként felemásak voltak. A nagyobbacska mitesszerekkel elboldogult a "tömör", mitesszereltávolító része ennek a kis eszköznek, viszont csak olyan helyeken, ahol nem "süpped" be nagyon a bőr... :/ Inkább páromon használtam, neki szoktak ekkora mitesszerei lenni, viszont rajta sem mindig tudtam használni, épp emiatt a "süppedés" miatt... :/ Ahogy nyomtam a bőrére az eszközt, úgy süppedt bele, ahelyett, hogy kinyomta volna a mitesszert... :/ A kisebbekkel (pl. rajtam...) sem igazán boldogult... A pattanáseltávolító végét pedig talán nem is használtam, szerencsére nem vagyok egy túlzottan pattanásosodó típus. Úgyhogy végső soron nem is kár érte, hogy elveszett...

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr5713384517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása