körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Glamour-napok [2017 ősz] - Rossmann, 1. felvonás

2017. október 13. - **Valcsa**

Hű, hol is kezdjem... :D Egyáltalán nem terveztem én részt venni a Glamour-napokon. Olvastam ugyan róla, hogy lesz ilyen, láttam, hogy a Glamour magazin (amiben eredetileg a kuponfüzet lenni szokott) sem valami olcsó, 900 Ft fölött van az ára - ami mondjuk ahhoz képest, hogy mennyit lehet spórolni ezekkel a kuponokkal, már rögtön nem is tűnik olyan soknak. Nyilván most is inkább a 40-50%-os kuponok érték meg leginkább, elvégre 20-25-30% kedvezmények pl. a Rossmannban is elég sokszor szoktak lenni év közben is. És persze azt is olvastam neten, hogy a Glamour-napok előtt megjelenő Kiskegyed és Blikk Nők is szokott kuponfüzetet tartalmazni (ha jól tudom, teljesen ugyanazt, mint ami a Glamour-ban megtalálható - csak ezek az újságok kb. a Glamour magazin töredékébe kerülnek). 
Úúgyhogy, mikor tegnap betévedtem munkahelyen a büfébe reggelit venni, megláttam az új Blikk Nőket, amiből kikandikált a kuponfüzet is - így hát tettem egy próbát. :) (Az újság egyébként 345 Ft volt. A vásárlásom végére bőven visszahozta az árát... :D) Átfutottam, de leginkább a Rossmann kuponok érdekeltek. Vidéki kisvárosban se DM, se Müller, a többi boltról meg már nem is beszélve, úgyhogy amúgy is nagyjából csak ezt tudtam volna beváltani (meg esetleg az online is érvényeseket, de abból semmi olyan nem volt, ami felcsigázott volna, könyves kuponok terén sem, mert amúgy is nemrég spájzoltam be jó néhány könyvet, úgyhogy tényleg nem tudtam volna semmire elhasználni ezeket a kuponokat...). Délután pedig - miután kivagdostam néhány kupont - nyilván a Rossmannban kötöttem ki, mert hát hogyan is tudnék ellenállni... :))

A Rimmel 50%, a Maybelline 40% és a Nivea 40%-os kupont váltottam be. Mindháromnál tetszőleges mennyiségű terméket lehetett 1 kuponnal vásárolni. Én ezek mellett döntöttem:

glamournapok1.jpg

Nivea micellás arctisztító vizem már van egy (ugyanilyen kiszerelésben, szintén az érzékeny bőrre használatos változat), van is még benne - sőt, őszintén nem sok hiányzik belőle. :) Elsődlegesen sminklemosásra használom, de arra nagyon bevált, úgyhogy betáraztam még egyet belőle. :) Eredetileg 1599 Ft lett volna, de 40% kedvezménnyel 959 Ft-ért hoztam el.
A Maybelline-től egy rúzst választottam, igazából még a típusát se tudom biztosan (talán a Hydra Extreme termékcsaládjukból való?), mert se márkajelzés, se semmi nincs rajta... :/ A csomagolása is egyszerű fényes piros, se egy logó, se semmi.. Az árnyalat fantázianeve "Rose Sunrise", a száma pedig talán "418/ 165". Diszkréten csillámló, halvány, nem túl pigmentált rózsaszín árnyalat, nem rossz, de azért így felkenve kicsit csalódtam... :/ Ez egyébként teljes áron 1199 Ft, ebből jött le a 40%, és így 719 Ft-ért lett az enyém.

glamournapok4_maybelline_ruzs.jpg
A másik Maybelline-es választásom a Color Tattoo krémes tégelyes szemhéjfesték volt, méghozzá az 50-es számú, "Eternal Silver" árnyalat. Anno egy nyereményjátékban a bronz árnyalatot megnyertem "Örökké Kék Az Ég" Bettitől, és nagyon megszerettem. Terveztem is belőle még néhány árnyalatot beszerezni, csak teljes áron marha drága (legalábbis nekem), 2299 Ft. Ezt sikerült a kuponnal lefaragjam 1379 Ft-ra. 
A Rimmel kuponomat pedig szintén 2 sminkcuccra váltottam be. Az egyik a Rimmel The Only 1 Lipstick elnevezésű rúzs "Mauve Over!" (250) árnyalata. A Maybelline-hez hasonlóan ez is csalódás volt, jobb fedésre/pigmentálásra számítottam, és kicsit sötétebb színre, ami jobban elüt a saját ajkaim színétől... :/ Mert így ez eléggé semmilyen... A rúzs formájáról már inkább ne is beszéljünk, ez a lecsapott vég egyáltalán nem praktikus (a Maybelline legalább ennyiből jó, hogy csúcsos kialakítású, így könnyen felkenhető, nem kell annyira aggódni, hogy "kimész a vonalból"). Alapára nem olcsó, 2399 Ft (ennyit hótziher, hogy nem adnék ki soha egy rúzsra... :/), kuponnal féláron 1199 Ft-ba került.

glamournapok3_rimmel_ruzs.jpg

És már csak 1 termék maradt, amiről nem beszéltem: Rimmel Stay Matte mattító hatású kőpúder, 003 Peach Glow árnyalatban. Na ez aztán tényleg impulzusvásárlás volt, mert míg a rúzsokat terveztem megvásárolni (még ha nem is úgy indultam neki, hogy konkrét típus/árnyalat szerint válasszak majd rúzst, hanem kvázi ott döntöttem el nézelődés közben, hogy melyik legyen), addig kőpúderre konkrétan nem is gondoltam, hogy nekem ez kellene. :D Pedig de, kell. A bőröm hajlamos a kifényesedésre, kipirosodásra, úgyhogy végül is erre tökéletesen megfelel majd ez. Alapból nem szoktam kiló vakolattal a fejemen járni-kelni, szóval ezt is csak mértékkel (és nem is állandóan) fogom majd használni. Főleg, mert mint kiderült, nekem ennél egy-két árnyalattal sötétebbet kellett volna válasszak, mert ez annyira világosítja a bőrömet (pláne nagyobb mennyiségben használva...), hogy utána olyan a fejem, mint egy porcelánbabáé... :D Mindezt leszámítva viszont nagyon jó, eddig határozottan elégedett vagyok vele. :) Így meg pláne szuper vétel volt, hogy 1799 Ft helyett 899 Ft-ért tudtam megvásárolni.

glamournapok2_rimmel_staymatte.jpg

(folyt.köv. :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr8012972253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása