körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Rossmann - Playboy akció [2017]

2017. február 10. - **Valcsa**

playboy_generation_play_it_sexy_natural_spray.jpg

Én igazán le akartam magam beszélni róla, próbáltam ellenállni, de nem jött össze, ma mégiscsak a Rossmann felé vettem az irányt. :) Még tart ugyanis a Playboy akció: 2db 75ml-es Natural Spray vásárlása esetén 999 Ft/db áron lehet hozzájuk jutni. Így 1 áráért kettőt vehet az ember, ami nagyon jó. :) Őszintén, én sajnáltam rá a pénzt eddig, eredeti áron biztosan nem vásároltam volna (pláne, hogy nem kevés illatszerem van, úgyhogy annyira sürgős sem lett volna). De ennyiért bőven meg is érte. :)
Play It Sexy-t pár évvel ezelőtt használtam, még fősulis koromban. Szeretem az illatát, olyan nőcis, különleges illat. A #generation illatot pedig még nem próbáltam, viszont ez a gyümölcsös, kellemes illat egyből megfogott, úgyhogy ez lett a másik befutó. :) A tartósságára kíváncsi leszek (anno a Play It Sexy-vel nem volt soha bajom, az elég tartós volt rajtam).

Nem tudom, meddig érvényes ez az akció, ha nem szeretnétek lemaradni, jobb lesz sietni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr1412247760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása