körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Essence Eyebrow Stylist Set - szemöldökápoló készlet (01 natural brunette style)

2016. november 24. - **Valcsa**

Mai bejegyzésem témája az Essence-nek ez a "szemöldökápoló készlet" csodája. :) Már korábban is nagyon tetszettek ezek a természetes hatású szemöldökök, amik nem ceruzával vannak megrajzolva (számomra ezek nagyon mű hatást keltenek... :/), hanem csak szemöldökporral van átpúderezve, egyszóval kitöltve vele a szemöldöknek az a része, ahol ritkásan vannak a szemöldökszálak - és rám ez sajnos különösen jellemző...:/
Idén március táján bukkantam rá erre kis szettre. Úgy mentem be a Rossmannba, hogy megpróbálok olcsón venni egy ilyen szemöldökport - de ha nem találok, vagy nagyon drága lesz, akkor nézek egy matt barna szemhéjpúdert, elvégre a célnak az a tökéletesen megfelel (korábban egyébként próbálkoztam ezzel is, de a legmegfelelőbb szemhéjpúderemből már alig volt, úgyhogy mindenképpen kellett egy utánpótlás már). Ahogy nézelődtem a szemre való termékeknél, megakadt a tekintetem ezen a palettán. Kifejezetten szemöldökre való készlet, ráadásul viszonylag olcsó is, csupán egy ezresbe kerül, úgyhogy nyomban meg is vettem egyet. :)

20161124_104221.jpg

20161124_104417.jpg

Gyakorlatilag már első használat után beleszerettem. ^^ A szetthez járó kemény műanyag sörtéjű ecsete egyébként számomra használhatatlan. :/ Egyrészt a szemöldököm vékonyabb részeire nem alkalmas, másrészt szó szerint felmarja a púdert - ez itt fent a második fotón látszik is -, rengeteg port szedve fel, ami aztán villámgyorsan le is pereg az ecsetről, összemaszatolva vele az arcot... :/ Szóval ez így kész pazarlás. Inkább ajánlok hozzá valami puhább sörtéjű szemhéjtusecsetet: én az Avon ferde tusecsetét használom, tökéletesen bevált a szemöldökömre, sokkal precízebben tudok vele dolgozni, és nem pazarol el annyi port, mint a gyári ecsettel. (Update: Sikerült levadásznom az Essence szemöldökecsetét, 550 ft a Rossmannban és nagyon puha sörtéi vannak - kipróbáltam, szépen lehet ezzel is dolgozni. :) A lényeg, hogy így is úgy is ajánlatos beszerezni a szett mellé vagy egy szemöldökecsetet vagy pedig egy ferde szemhéjtus ecsetet.)

20161124_104731.jpg

A szett tartalmaz még 3 sablont, de számomra ezek használhatatlanok, mindegyik sokkal hatalmasabb az én szemöldökömnél, ennyire mű szemöldököt pedig nem szeretnék (én személy szerint tényleg csak arra használom, hogy az eredeti szemöldököm hiányosabb részeit kitöltsem vele). Úgyhogy ezek felejtősek, de persze biztosan van, aki ezeket is használni tudja.

20161124_104332.jpg

20161124_104410.jpg

A doboza egész egyszerűen egy átok. :/ Ez a kupakos-kicsúsztatható palettás változat egyáltalán nem praktikus, sokkal jobban örültem volna, ha csakúgy, mint a szemöldökpúderek nagy részét, kompakt, felnyithatós tárolóban gyártanák. Igaz, március óta már volt időm megszokni, de még így is nagyon gáznak tartom ezt a megoldást... :/
A fent látható készletet egyébként nemrég vettem - gondoltam, jobb lesz bespájzolni belőle (bár nagyon remélem, hogy nem szándékoznak kivonni a forgalomból - tekintve, hogy mennyien szeretjük és használjuk ezt a szemöldökformázó készletet). :) Amit március óta használok, az jelenleg így néz ki: 

20161124_104702.jpg

Látszik, hogy a sötétbarna por tárolódobozkájának a közepéből már teljesen elhasználtam a púdert. :) A világosabb púder viszont szinte érintetlen, mindkét szettben. :/ Nekem ehhez a vörösesbarna hajamhoz és sötétbarna szemöldökömhöz ez túl világos, nem tudok vele mit kezdeni, úgyhogy esélyes, hogy amint a sötétbarnát elhasználom, el fogom ajándékozni majd valakinek, aki használni tudja a világosabbikat. 
Oké, én is láttam már olyan videót erről, ahol először a világosabbikkal festették át a szemöldököt, aztán a szemöldök végénél úgy feléig a sötétebbikkel is átpúderezték... De nekem az ilyen "árnyalatos" szemöldök nem igazán jön be... Jobb lett volna 1 csomagolásba csak egyféle árnyalatot pakolni, aztán mindenki választhatott volna, mert így ez a világosabbik fele csak kárba megy... :/

Mindent összevetve (ecsettől, doboztól és minden egyébtől függetlenül) állíthatom, hogy a csomagolásban lévő szemöldökpor tökéletes, egész napos használat esetén sem maszatolódik el (bár nyilván azért egy fél nap után nem árt megnézni, hogy valahol nem dörzsöltük-e el; viszont az érintést alapból egész jól bírja: ha csak véletlenül hozzáérünk, attól még semmi tragédia nem történik). Szép, természetes hatású dús szemöldököt készíthetünk vele, én szívből ajánlom mindenkinek, aki a szemöldökceruza mű-hatását nem szereti, viszont szívesen felturbózná a szemöldökét. :)

Rajtam így néz ki: értelemszerűen a fenti a sminkmentes verzió. :) Hát, azt hiszem, "kicsit" javított a helyzeten. :))

20161124_134219.jpg20161123_211912.jpg

Pigmentáltság: 5/4 (alapból nagyon jó, viszont nem mindig tapad rá jól a bőrömre; van, mikor kétszer, háromszor is át kell púdereznem, mire szépen fennmarad a por, hogy ne csak valami halvány izét maszatoljon oda... :/ De általában ha alapozót vagy púdert is használok a szemöldökömön, akkor gond nélkül, precízen tudom használni, és felvíve szép sötét színt eredményez már egy ecsetvonással is.)
Tartósság:
5/5
Csomagolás: 5/2 (már megszoktam, de akkor is jobb lenne egy felnyithatós tároló... :/ és az ecsete is pocsék)
Kiszerelés: 2g
Ár: 949 ft (pl. Rossmannban kapható)
Újravásárolom-e: mindenképpen :)

A termékről további véleményeket olvashattok a KrémMánia oldalon, IDE kattintva.

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr4511995192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása