körömdíszítés, egyszerűen - minőségi szépségápolás, olcsón

Glitter Nails

Glitter Nails

Körömdekor #05

2016. november 11. - **Valcsa**

pottyos1.jpg

Ismét egy egyszerű kis pöttyös körömdekor. :) Az elkészítésében semmi különös nincs: egyszerű fehér körömlakkal átfestettem a körmeimet, majd körömpontozóval kicsi pöttyöket csináltam rá, előbb feketével, majd közéjük ezüst csillámos (egyébként átlátszó) lakkal. :) Szerintem nagyon mutatós, hamarosan biztosan újra elkészítem, csak más színkombinációval. :)

Lakkok, amiket az elkészítéshez használtam:

  • Lovely Classic (25) (fehér)
  • Aden (20) (fekete)
  • Moyra (28) (ezüst csillámos átlátszó lakk)

A bejegyzés trackback címe:

https://glitternails.blog.hu/api/trackback/id/tr611949443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása